کد خبر : 2077771 | 27 مهر 1403 ساعت 19:26 | 15.3K بازدید | 23 دیدگاه

مایکل امنالو:

هوای رونالدو را نداریم، او نیاز به جام اهدایی ندارد!

مایکل امنالو، مدیر ورزشی لیگ عربستان، حمایت کردن از کریستیانو رونالدو برای قهرمان شدن النصر را تکذیب کرد.

هوای رونالدو را نداریم، او نیاز به جام اهدایی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل امنالو نیجریه‌ای که به عنوان مدیر ورزشی لیگ عربستان فعالیت می‌کند، میهمان پادکست جان اوبی میکل بود و اتهام طرفداری از کریستیانو رونالدو برای قهرمان شدن او به همراه النصر در لیگ عربستان را کاملا رد کرد.

امنالو در این مورد گفت: "با توجه به شناختی که از رونالدو دارم، او هرگز دوست ندارد چیزی را به آسانی به دست بیاورد. بنابراین حتی اگر من یا فدراسیون فوتبال عربستان قصد داشته باشیم قهرمانی را به او تقدیم کنیم، رونالدو آن را نخواهد پذیرفت. او دوست دارد بجنگد، تلاش کند و با شایستگی به عناوین قهرمانی برسد.

اصلا قبول ندارم که رونالدو تحت حمایت ارکان فوتبال عربستان باشد. همه باشگاه‌ها مستقل هستند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند. اگر قرار بود اینگونه باشد که خواسته ما موفقیت رونالدو است، النصر باید به جای الهلال در فصول اخیر قهرمان می‌شد. وظیفه ما تنها کمک کردن در راستای بهبود شرایط لیگ عربستان است. نه بیشتر و نه کمتر.

2096227

طبیعتا رونالدو و النصر آن‌قدر پتانسیل دارند تا با تلاش خودشان به موفقیت برسند. این تیم بعد از روی کار آمدن استفانو پیولی بسیار تغییر کرده و دوباره چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته است.

برخلاف سال قبل، فکر می‌کنم الهلال کار راحتی برای قهرمانی با وجود آمادگی بالای تیم‌های النصر و الاتحاد ندارد. مطمئنم این تیم در ادامه راه به مشکل می‌خورد. البته که برای جذابیت بیشتر، امیدوارم سطح تیم‌ها به هم نزدیک‌تر شود.

امیدواریم کیفیت لیگ عربستان از این هم بالاتر برود و همچنین دوباره شاهد قهرمانی تیم‌های عربستانی در لیگ نخبگان آسیا باشیم."

دیدگاه‌ها