کد خبر : 2077766 | 27 مهر 1403 ساعت 19:12 | 11.1K بازدید | 10 دیدگاه

کونته: صدر جدول را به هیچ حریفی نمی‌دهیم

آنتونیو کونته می‌گوید تیمش برای حفظ جایگاهش در صدر جدول سری آ با تمام وجود تلاش خواهد کرد.

کونته: صدر جدول را به هیچ حریفی نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی امپولی روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که با کسب سه امتیاز این بازی همچنان جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات حفظ کند.

کونته در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما تابلوی "کار ادامه دارد" را نصب کرده‌ایم چون پس از تنها سه ماه غیر از این هم نخواهد بود. اگر اینطور نباشد یعنی ما سایر حریفان و همچنین مسیری که باید در این مرحله بازسازی دوباره در آن قدم بگذاریم را در همین ابتدای کار دست‌کم گرفته‌ایم.

البته که از کاری که تا به حال انجام داده‌ایم راضی و خوشحال هستیم. ما به خوبی تلاش کردیم و گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم که اشتیاق زیادی برای کار کردن دارند و این چیزی است که بیشتر از همه برای ما اهمیت دارد. ما می‌خواهیم این مسیر را ادامه دهیم و همه باید در لحظات سخت قدرتمند باشند.»

او با اشاره به تلاش تیمش برای حفظ صدرنشینی گفت: «ما دوست داریم که همچنان به حضور در این جایگاه ادامه دهیم اما می‌‌دانیم که رقابت در صدر جدول نزدیک است. تیم‌های زیادی در فاصله چهار امتیازی هستند و ما باید در مسیر درست پیش برویم تا بتوانیم همچنان فاصله را با دیگر حریفان حفظ کنیم.»

2090583

سرمربی ناپولی درباره رویارویی با امپولی اضافه کرد: «ما درباره تیمی صحبت می‌کنیم که پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر تنها یک شکست را تجربه کرده بود که آن باخت هم در لحظات پایانی و در زمینی سخت برابر لاتزیو در ورزشگاه المپیکو رقم خورد. آنها تیمی سازماندهی شده با بازیکنانی جذاب هستند و می‌دانم که بازی در زمین این تیم برای ناپولی همیشه سخت بوده است. باید به تاریخ احترام گذاشت اما ما برای نوشتن روایتی متفاوت آماده هستیم.»

دیدگاه‌ها