کد خبر : 2077763 | 28 مهر 1403 ساعت 04:30 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

کالافیوری: ده‌روسی گفت برو آرسنال تا پیشرفت کنی!

داویده کالافیوری مدعی شد پس از دریافت پیشنهاد از سوی آرسنال، پیش از همه با دنیله ده‌روسی مشورت کرده است.

کالافیوری: ده‌روسی گفت برو آرسنال تا پیشرفت کنی!

به گزارش "ورزش سه"،‌ ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی آرسنال که روزهای بسیار خوبی را در اولین سال حضورش در جمع توپچی‌های لندن پشت سر می‌گذارد، در گفتگویی مفصل درمورد شرایط این روزهای خودش در لندن و همچنین اولین مکالمه خود با میکل آرتتا صحبت کرد.

کالافیوری که متولد شهر رم است، از ارتباط ویژه خود با دنیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم سخن گفت و او را یکی از بهترین دوستان خود نامید‌. کالافیوری در این باره گفت: "ده‌روسی یکی از دوستان خوب من است و همیشه از او درمورد مهمترین تصمیمات زندگی سوال می‌پرسم. او همیشه توصیه‌های خیلی خوبی به من کرده است.

قبل از پیوستن به آرسنال، از ده‌روسی مشورت گرفتم و او به من توصیه کرد که این بزرگترین فرصت برای پیشرفت من است."

کالافیوری پیش از حضور در آرسنال، تجربه بازی در بازل سوئیس به عنوان اولین باشگاه خارجی خود را هم در کارنامه دارد. او در مورد‌ تجربه حضور در بازل افزود: "تجربه خیلی خوبی بود. به‌خصوص از این نظر که برای اولین بار از کشور و خانواده‌ام دور شدم. این باعث می‌شود که شما از نظر شخصیتی بسیار رشد کنید."

پس از درخشش در بازی‌های ملی در مسابقات یورو، کالافیوری مورد توجه آرسنال قرار گرفت و به این تیم پیوست. او در مورد این انتقال و شرایط زندگی در انگلیس گفت: "ژانویه ۲۰۲۴ بود که برای اولین بار در استادیوم امارات حاضر شدم و بازی آرسنال مقابل کریستال پالاس را تماشا کردم. آن زمان اصلا قرار نبود به آرسنال اضافه شوم. از همان روز به این تیم علاقه‌مند شدم. اتفاقا از کودکی علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی بودم و سعی کردم به کمک نتفلیکس زبانم را تقویت کنم. راستش از غذاهای انگلیسی نیز انتظار نداشتم اینقدر خوب باشند و حالا عاشق آن‌ها هستم."

2058009

کالافیوری سپس در مورد اولین مکالمه خود با میکل آرتتا افزود: "او اول به من پیامک داد و نوشت که آیا می‌توانم با شما تماس بگیرم؟ بعد از آن تماس گرفت. آرتتا پشت تلفن بسیار متواضع و آسان بود. او سعی کرد مرا متقاعد به حضور در آرسنال کند اما من قبل از آن کاملا متقاعد شده بودم. به این دلیل که سرمربی این تیم آرتتا است.

در اولین جلسه تمرینی هنوز باور نداشتم که بازیکن آرسنال هستم ک مدام به لوگوی روی پیراهنم نگاه مي‌کردم. از اینکه بازیکن این تیم هستم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها