کد خبر : 2077762 | 28 مهر 1403 ساعت 04:14 | 1.1K بازدید | 1 دیدگاه

دوئل ستارگان سابق رئال و بارسا به میزبانی هنگ کنگ!

قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر سال جاری، یک دیدار الکلاسیکو میان ستارگان سابق رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی هنگ کنگ برگزار شود‌.

دوئل ستارگان سابق رئال و بارسا به میزبانی هنگ کنگ!

به گزارش "ورزش سه"، مقامات رسمی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ، خبر از برگزاری مسابقه‌ای نمادین میان ستاره‌های سابق بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ ۲۰ دسامبر به میزبانی ورزشگاه ملی این کشور دادند.

مسئولان برگزار کننده مسابقات فوتبال هنگ کنگ روز گذشته در یک کنفرانس خبری که با حضور فرناندو مورینتس، بازیکن سابق رئال مادرید و لوئیز گارسیا، بازیکن سابق بارسلونا برگزار شد، مدعی شدند که این اولین دیدار ستاره‌های سابق رئال مادرید و بارسلونا است که قرار است در شرق آسیا برگزار شود.

این بازی به منظور آنکه قرار است ورزشگاه ۴۰ هزار نفری هنگ کنگ در دست بازسازی قرار بگیرد انجام می‌شود و این دیدار به عنوان آخرین مسابقه فوتبال پیش از بازسازی استادیوم برگزار می‌شود.

2096534

گفتنی است هواداران فوتبال هنگ کنگ در پلتفرم weibo می‌توانند در نظر سنجی انتخاب بازیکنان حاضر در این بازی شرکت کنند. بازیکنانی نظیر لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس، ایکر کاسیاس، مایکل اوون و کریستین کرملو از جمله ستارگان رئال مادرید هستند که احتمال حضورشان در این مسابقه زیاد است و همچنین ژاوی، داوید ویا، کارلس پویول، ریکاردو کوارشما و هریستو استویچکوف نیز از جمله بازیکنانی هستند که قرار است در ترکیب بارسلونا در آن دیدار به میدان بروند.

دیدگاه‌ها