کد خبر : 2077760 | 27 مهر 1403 ساعت 19:04 | 7.2K بازدید | 15 دیدگاه

خیال رئال راحت شد: بازگشت به موقع کورتوا

تیبو کورتوا شرایط بسیار خوبی دارد و حضورش در بازی فردا شب برابر سلتاویگو قطعی است.

خیال رئال راحت شد: بازگشت به موقع کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا شنبه شب در ورزشگاه خانگی سلتاویگو روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند با ارائه یک بازی خوب و تماشایی سه امتیاز این بازی را به دست آورد و خودش را به بارسلونا در صدر جدول برساند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی خودشان را برای حضور در این دیدار آماده می‌کنند که در این فصل هم مانند فصل قبل با معضل جدی مصدومیت‌های متعدد بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی روبرو هستند و کورتوا هم در طول این مدت که همزمان با وقفه دیدارهای ملی بود مشغول طی کردن روند درمانش شده بود.

کادر پزشکی رئال مادرید چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که او به تمرینات بازگشته و احتمال می‌رود که بتواند تیمش را در دیدار هفته آینده برابر سلتاویگو همراهی کند و برای بازی حساس و مهم برابر دورتموند در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان هم آماده خواهد بود اما تردیدهایی درباره شرایط او وجود داشت.

2088433

حالا آ.اس خبر داده است که کورتوا در تمرین دیروز و امروز با نهایت آمادگی حاضر شده است و حضورش در درون دروازه در بازی شنبه شب قطعی خواهد بود و نگرانی رئال بابت شرایط فیزیکی او به صورت کامل برطرف شده است که خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها