کد خبر : 2077755 | 27 مهر 1403 ساعت 18:46 | 5.5K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف آرتتا: دوست دارم سرمربی انگلیس شوم!

میکل آرتتا می‌گوید حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس به عنوان سرمربی باعث افتخار او خواهد بود.

اعتراف آرتتا: دوست دارم سرمربی انگلیس شوم!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب سرمربی جدید بالاخره به پایان رسید و توماس توخل این هفته به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد و قرار است از ابتدای ژانویه ۲۰۲۵ هدایت این تیم را برعهده داشته باشد و امیدوار است که طلسم ناکامی این تیم را بشکند.

در روزهای اخیر حواشی و جنجال زیادی پیرامون انتخاب این مربی آلمانی به وجود آمد و بسیاری از فوتبال دوستان انگلیسی و حتی ستاره‌های سابق این تیم معتقد بودند که باید یک مربی انگلیسی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب می‌شد. افرادی مانند جیمی کاراگر، گری نویل، جیمی ردنپ و گری لینه‌کر در این باره صحبت‌هایی را مطرح کرده بودند.

اما به نظر می‌رسد که توخل تنها مربی غیرانگلیسی نیست که مشتاق حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور بوده است. آرتتا در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من این احساسات و نظرات را درک می‌کنم. این وظیفه اتحادیه فوتبال انگلیس بود که از ابتدا اعلام کند که فیلتر اول انگلیسی بودن سرمربی تیم است یا هر مربی از هر کشوری که بهترین باشد انتخاب خواهد شد.

2086523

من درک می‌کنم که شاید این تصمیم باعث ناراحتی بعضی از افراد شود چون انتظار داشتند که یک سرمربی انگلیسی روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد. تاریخ به شما خواهد گفت که این موضوع چقدر اهمیت دارد. اما باید بگویم که حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس برای من باعث افتخار است چون افراد بسیاری حاضر هستند هر کاری انجام دهند تا سرمربی انگلیس شود.

این به خاطر رفتاری است که به عنوان یک خارجی با ما در این کشور شده است. من شخصا می‌توانم این را به عنوان کسی که اهل این کشور نیست به شما بگویم و فکر می‌کنم کشورهای کمی هستند که بتوانند چنین ادعایی داشته باشند. من ۲۲ سال است اینجا بوده‌ام و همیشه به من احترام گذاشته شده و رفتارها با من عالی بوده است.»

دیدگاه‌ها