کد خبر : 2077745 | 27 مهر 1403 ساعت 17:51 | 16K بازدید | 14 دیدگاه

بکام: مسی را تحت تاثیر پرز و رئال خریدم

دیوید بکام می‌گوید از فلورنتینو پرز برای خرید بهترین بازیکنان دنیا الهام گرفته است.

بکام: مسی را تحت تاثیر پرز و رئال خریدم

به گزارش "ورزش سه"، بکام چند سالی است که به عنوان یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی بین اروپا و آمریکا در رفت و آمد است و همیشه در طول این چند سال سعی کرده است که بهترین بازیکنان ممکن را برای این تیم به خدمت بگیرد و به نظر می‌رسد که به هدفش در کسب جام قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا نزدیک شده است.

او سال گذشته موفق شد لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس را به ترکیب اینترمیامی اضافه کند و حالا اظهارات جالبی را درباره الهام گرفتن از الگوی کاری پرز در رئال مادرید و همچنین توصیه‌های سر الکس فرگوسن در این باره مطرح کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بکام در گفتگو با ریو فردیناند در کانال او در شبکه اجتماعی یوتیوب اظهار داشت: «فلورنتینو این دیدگاه دیوانه‌وار را دارد که همیشه باید بهترین بازیکنان را به این باشگاه بیاورد و ورزشگاهی فوق العاده و باورنکردنی را بسازد و سعی کردم که همیشه از این ایده‌های بسیار خوبی که داشت الهام بگیرم.

2085410

دوست داشتم لطفی که آمریکا در حقم کرده بود را با آوردن لئو برای تحت تاثیر قرار دادن نسل آینده بازیکنان این کشور جبران کنم. من از فرگوسن هم یاد گرفته بودم که باید بهترین بازیکنان را به تیمم بیاورم و می‌دانستم که لئو می‌تواند به رشد این باشگاه در درون و همچنین در بیرون از زمین بسیار کمک کند.»

دیدگاه‌ها