کد خبر : 2077741 | 27 مهر 1403 ساعت 17:44 | 22.7K بازدید | 35 دیدگاه

فرگوسن: پیشنهاد آرسنال را به خاطر یونایتد رد کردم

سر الکس فرگوسن می‌گوید پیشنهاد دو باشگاه آرسنال و تاتنهام را به خاطر حضور در منچستریونایتد رد کرده است.

فرگوسن: پیشنهاد آرسنال را به خاطر یونایتد رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن در سال ۱۹۸۶ تصمیم گرفت که هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد و ۲۷ سال به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه داد تا به یکی از اسطوره‌های این باشگاه و همچنین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شود و نامش را در تاریخ فوتبال این کشور جاودانه کند.

این مربی اسکاتلندی در طول دوران حضورش در جمع شیاطین سرخ موفق شد ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاورد و همچنین پنج بار هم قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه کرد تا روزهای درخشانی را برای آنها رقم زده باشد.

فرگوسن در گفتگو با TNT Sports درباره پیشنهادهایی که از سوی سایر باشگاه‌ها دریافت کرده بود اظهار داشت: «من پیشنهاد آرسنال را رد کردم. پیشنهاد ولورهمپتون و همچنین تاتنهام را هم رد کردم. دلیل همه این اتفاقات دیک دونالد بود. یک روز به او گفتم که شاید وقت جدا شدن و ترک این تیم رسیده است.

2094479

اما او به من گفت اینطور صحبت نکن، تو بنیانی عالی در اینجا فراهم کردی و تنها باید در یک باشگاه باشی که منچستریونایتد است. بنابراین من هرگز تردیدی در این باره به خودم راه ندادم. به محض این که پیشنهادی از سوی یونایتد رسید، به سرعت خودم را به این تیم رساندم.»

دیدگاه‌ها