کد خبر : 2077740 | 27 مهر 1403 ساعت 17:40 | 82K بازدید | 66 دیدگاه

خالدآبادی و اسلامی در جمع نفرات اصلی

اعلام ترکیب استقلال با دو تغییر مهم

سهراب بختیاری زاده تصمیم گرفته تا برای بازی با ذوب آهن، دو تغییر را نسبت به بازی قبل در ترکیب تیمش ایجاد کند.

اعلام ترکیب استقلال با دو تغییر مهم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ارزشمند مقابل هوادار، استقلال امروز در دومین بازی خود با هدایت موقت سهراب بختیاری‌زاده به مصاف ذوب‌ آهن می‌رود. بختیاری‌زاده که پس از استعفای جواد نکونام به عنوان مربی موقت استقلال انتخاب شده، امیدوار است که با تداوم نتایج خوب تیمش، جایگاه استقلال را در جدول بهبود بخشد. پیروزی برابر هوادار اعتماد به نفس تیم را افزایش داده و حالا آبی‌پوشان به دنبال کسب دومین برد پیاپی خود در هفته هشتم لیگ برتر هستند.

هواداران استقلال نقش مهمی در این بازی ایفا خواهند کرد، چرا که این دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود و استقلالی‌ها امیدوارند با حمایت پرشور تماشاگران خود، سه امتیاز این بازی را به دست آورند. تیم ذوب‌ آهن به عنوان حریفی سرسخت شناخته می‌شود، اما با توجه به شرایط مثبت روحی استقلال پس از پیروزی قبلی، بختیاری‌زاده و تیمش به دنبال نمایش قوی دیگری هستند تا همچنان در مسیر پیروزی باقی بمانند.

سرمربی آبی‌های پایتخت تصمیم گرفته تا برای این بازی حساس، دو تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند که طی آن، علاوه بر محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین اسلامی نیز در ترکیب اصلی حضور دارد.

* آزمون خطیر برای گلر جوان و بی‌حاشیه
محمدرضا خالدآبادی که فصل قبل از هوادار به استقلال پیوست، به دلیل محرومیت حسینی، در لیگ قبل تنها یک بار و در بازی با تراکتور برای آبی‌ها به میدان رفته بود، امروز نیز وظیفه سنگینی برای پر کردن جای خالی کاپیتان را برعهده دارد.

2096387

* خط دفاعی سه نفره دست نخورده باقی ماند
استقلال درست به مانند دیدار قبل، امروز نیز با سه مدافع اصلی خود وارد زمین مسابقه می‌شود. رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی حضور داشته و محمدحسین مرادمند به همراه سامان فلاح، تنها داشته‌های سهراب در خط دفاعی هستند و آنها باید مهاجمان حریف را مهار کنند.

* به وقت درخشش زکی پور
میلاد زکی پور که در ابتدای فصل مهره ثابت در سمت چپ خط دفاعی بود، در بازی‌های گذشته جای خود را به ابوالفضل جلالی داده بود و حالا با توجه به مصدومیت این بازیکن، فرصت خوبی برای میلاد مهیا شده تا توانایی‌هایش را به اثبات برساند. در سمت راست نیز آماده‌ترین بازیکن این روزهای استقلال یعنی رامین رضاییان به کار گرفته شده و او می‌خواهد قبل از جدال دوباره با رونالدو، آمادگی‌اش را به رخ بکشد.

2095463

* زوج خارجی در مرکز میدان
در خط میانی و نسبت به بازی قبل، سهراب ترجیح داده تا مجدداً از زوج کاکوتا و اندونگ استفاده کند. با وجود اینکه کاکوتا به اردوی تیم ملی کنگو دعوت شد اما به میدان نرفت و همین موضوع سبب شده تا بختیاری زاده او را از ابتدا روانه میدان کند.

* اسلامی مقابل تیم سابق
محمدحسین اسلامی که از ذوب آهن به استقلال پیوست، امروز جانشین ماشاریپوف شده و در پست هافبک تهاجمی پشت مهاجمان بازی می‌کند.

* مهاجمان استقلال تشنه گلزنی هستند
گوستاوو بلانکو تاکنون نتوانسته در فصل جدید گلزنی کند و شاید بازی امروز، فرصت خوبی برای او باشد تا بلکه بتواند اولین گلش را در لیگ امسال به ثبت برساند. مهرداد محمدی که دیگر مهاجم امروز آبی‌هاست، پس از گلی که برابر هوادرا به ثمر رساند، از روحیه و انگیزه بالایی برای درخشش در بازی امروز برخوردار است.

ترکیب استقلال برای بازی با ذوب آهن:
محمدرضا خالدآبادی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – سامان فلاح – میلاد زکی پور – رامین رضاییان – دیدیه اندونگ – گائل کاکوتا – محمدحسین اسلامی – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

2096519

دیدگاه‌ها