کد خبر : 2077735 | 28 مهر 1403 ساعت 02:33 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

کامبیاسو: یوونتوس برای من رئال مادرید است!

آندره آ کامبیاسو مدعی شد که یوونتوس برای او بسیار باارزش بوده و در حال حاضر این تیم برای او همان رئال مادرید است.

کامبیاسو: یوونتوس برای من رئال مادرید است!

به گزارش "ورزش سه"، آندره کامبیاسو، وینگر ۲۴ ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که با وجود شایعاتی مبنی بر دریافت پیشنهاد از سوی رئال مادرید، هفته گذشته قراردادش را تا سال ۲۰۲۹ با بیانکونری تمدید کرد، در گفتگو با کوریره دلو اسپورت، از شرایط خود در یوونتوس، کار‌کردن زیر نظر تیاگو موتا و همچنین پیشنهاد رئال مادرید صحبت کرد.

- بعد از یک سال حضور قرضی در بولونیا، به همراه تیاگو موتا بار دیگر به یوونتوس برگشتی. یوونتوس برای تو چه معنایی دارد؟
تاریخ فوتبال ایتالیا، خانواده دوم و نقطه ورود به دنیای حرفه‌ای من.

- بعد از مصدومیت دنی کارواخال، گفته می‌شد جزو اولین گزینه‌های رئال مادريد برای جانشینی او هستی.
طبیعتا لینک شدن به باشگاهی مثل رئال مادرید به شما احساس مهم بودن می‌دهد. از اینکه در این مدت مورد تحسین قرار گرفتم واقعا به خودم افتخار می‌کنم. اما من هیچ پیشنهاد رسمی از رئال مادرید دریافت نکردم. در واقع باید بگویم که یوونتوس برای من رئال مادرید است. قراردادم را تا ۲۰۲۹ تمدید کردم و دوست دارم تا بیشترین زمان ممکن در این تیم بمانم.

- آیا یوونتوس را جزو مدعیان قهرمانی این فصل می‌دانی؟
ما شایسته صدر جدول هستیم چرا که تیمی‌ مثل یوونتوس همیشه برای برد بازی می‌کند. از نظر من امسال نیز اینتر جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و باید دو هفته دیگر با آنها رودررو شویم. البته که پیش از اینتر، دو بازی سخت برابر لاتزیو و اشتوتگارت خواهیم داشت. باید اشاره کنم که ناپولی نیز تیم بسیار خوبی دارد و در بازی مقابل آنها اذیت شدیم. هرچند تقابل با رم تحت هدایت دنیله ده‌روسی بازی سخت‌تری برای ما بود.

2093959

- تیاگو موتا خیلی به تو علاقه‌مند است. از تجربه کار کردن با او بگو
موتا حتی در بولونیا نیز چیزهای زیادی به من یاد داد که تا پیش از آن اصلا نمی‌دانستم. در تیمی که موتا سرمربی‌اش است، بازیکنان صرفا در پست خاصی بازی نمی‌کنند، بلکه باید در فضا قرار بگیرند.

باور کنید ما تا چند ساعت پیش‌از شروع بازی‌ها نمی‌دانیم کدام بازیکنان قرار است در ترکیب اصلی به میدان بروند و این هنر مدیریت موتا است چرا که این موضوع باعث می‌شود تا رقابت بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر از همیشه شود. موتا همیشه یک سورپرایز ویژه در چنته دارد.

- کار کردن با ماسیملیانو آلگری چطور بود؟
او همیشه از من حمایت می‌کرد و باید بگویم که او را هم دوست دارم. راستش را بخواهید، پارسال که به یووه آمدم در ابتدا خیلی روی ابرها بودم و خودم را صاحب دنیا می‌دانستم. اما آلگری با من صحبت کرد و گفت باید آرام‌تر باشی چرا که بلند پروازی بیش از حد، تعادل بازیکن را از بین می‌برد."

دیدگاه‌ها