کد خبر : 2077734 | 27 مهر 1403 ساعت 17:22 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

آغاز لیگ هفدهم زنان با سه دوئل جذاب؛

سپاهان فاتح نبرد مدعی‌ها: یک تیم شش تایی شد!

هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان با انجام سه مسابقه و برتری تیم‌های سپاهان، تام و ایستا آغاز شد.

سپاهان فاتح نبرد مدعی‌ها: یک تیم شش تایی شد!

به گزارش ''ورزش سه''، لیگ هفدهم زنان ظهر امروز رسما با انجام سه مسابقه آغاز شد که در حساس‌ترین نبرد هفته نخست، سپاهان و گل‌گهر در اصفهان به مصاف هم رفتند. بازی‌ای که در واقع تقابل دو ضلع از مثلث مدعیان قهرمانی این فصل رقابت‌ها بود و در نهایت سپاهان موفق شد با تک گل بازیکن جوانش، تقابلی شش امتیازی را به سود خود به پایان برساند. در دو دیدار دیگر این هفته نیز تام اصفهان و ایستا کردستان موفق به غلبه بر حریفان شدند.

سپاهان اصفهان ۱ – ۰ گل‌گهر سیرجان

بدون شک سپاهان و گل گهر به همراه خاتون بم، سه ضلع مثلث مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم زنان را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل تقابل سپاهان و گل‌گهر در هفته نخست از جذابیت‌های لیگ زنان در آغاز این رقابت‌ها است. شاگردان بیان محمودی در تیم سپاهان خیلی زود در دقیقه ۱۴ توسط بازیکن ملی‌پوش و جوان خود یعنی روژین تمریان به گل برتری در این مسابقه دست یافتند و در ادامه ۸۰ دقیقه تلاش شاگردان مریم جهان‌نجاتی برای جبران نتیجه فایده نداشت تا سپاهان نخستین سه امتیاز اول خود را کسب کند. گل‌گهر سیرجان هم حالا در هفته ابتدایی از رقیب مستقیم خود عقب افتاد و باید به فکر جبران نتیجه در هفته‌های بعدی باشد.

2096514

ایستا کردستان ۶ – ۱ پالایش گاز ایلام

ایستا کردستان که با خرید امتیاز کانی و جذب چند ملی پوش، به نظر می‌رسد از تیم‌های متمول لیگ برتر زنان در فصل جاری باشد؛ با خرید چند ستاره شروع طوفانی در آغاز لیگ برتر زنان داشت. شاگردان فاطمه صادقی در تقابل با تیم کاملا بومی پالایش گاز ایلام، شش بار دروازه حریف را باز کردند تا قدرت خود را به نمایش بگذراند. فروغ موری در این مسابقه دو بار، فهیمه ارزانی، فاطمه شبان و فاطمه مخدومی هر کدام یک بار دروازه حریف را در این مسابقه باز کردند.

2096513

در دیگر مسابقه این هفته نیز طاران البرز با یک گل مغلوب تام اصفهان شد تا در سه مسابقه هفته نخست لیگ برتر زنان، هیچ تساوی رقم نخورد. زمان برگزاری دو بازی معوقه تیم‌های خاتون – آوا، ملوان – سلیمی بوشهر نیز کماکان از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها