کد خبر : 2077729 | 27 مهر 1403 ساعت 17:00 | 17.5K بازدید | 25 دیدگاه

لاپورتا:

از بارسلونا بروید تا بفهمید چه چیزی را از دست دادید!

خوان لاپورتا می‌گوید هر بازیکنی که دوست دارد می‌تواند از باشگاه بارسلونا جدا شود و ممانعتی در کار نخواهد بود.

از بارسلونا بروید تا بفهمید چه چیزی را از دست دادید!

به گزارش "ورزش سه"، مارک گویو یکی از پدیده‌های درخشان بارسلونا به حساب می‌آمد اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی چلسی شود و با پرداخت بند فسخ شش میلیون یورویی او توسط آبی‌های لندن، این انتقال در نهایت عملی شد.

این بازیکن ۱۸ ساله در حالی بارسلونا را ترک کرد که دکو به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه کمی بعد فاش کرد که آنها پیشنهادی قابل توجه را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرده بودند اما او تصمیم گرفت که بارسا را برای رسیدن به رویای بازی در لیگ برتر انگلیس ترک کند و این تصمیم چندان به مذاق لاپورتا خوش نیامده است.

2047230

بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه بارسا در همان زمان هم اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه از این تصمیم به هیچ وجه راضی نیستند و در واقع از این که گویو حاضر به قبول پیشنهادشان نشده است ناراحت هستند و حالا لاپورتا این موضوع را به صورت علنی فاش کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره جدایی گویو به خبرنگاران گفت: «گوش کنید، هر بازیکنی که بخواهد می‌تواند بارسلونا را ترک کند. درها همیشه برای او باز هستند. هیچ جای دیگری مانند بارسلونا وجود ندارد و آنها بعدا متوجه خواهند شد که چه چیزی را از دست دادند.»

دیدگاه‌ها