کد خبر : 2077719 | 27 مهر 1403 ساعت 16:36 | 2.3K بازدید | 3 دیدگاه

جدول عجیب: مدعیان اصلی هشتم و دهم هستند

تا پایان هفته سوم جدول لیگ برتر والیبال ایران همه را سورپرایز کرده است.

جدول عجیب: مدعیان اصلی هشتم و دهم هستند

به گزارش "ورزش سه"، تا پایان هفته سوم‌ لیگ برتر والیبال ایران اتفاقات و شگفتی‌های زیادی در لیگ رخ داده است و از تیم‌های مدعی تنها تیم طبیعت اسلامشهر طبق پیش بینی‌ها عمل کرده است. در صدر جدول طبیعت اسلامشهر قرار دارد که هر سه بازی خود را پیروز شده و با هشت امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

اما از رتبه دوم تا ششم لیگ برتر، پنج تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ این فصل نیستند حضور دارند و خبری از تیم‌های قدرتمند همچون شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، سایپا تهران و حتی پیکان تهران نیست.

تیم مهرگان نور ارزان‌ترین تیم فعلی لیگ برتر والیبال که تازه به لیگ برتر والیبال ایران صعود کرده فوق العاده کار کرده و دو پیروزی و یک شکست سه بر دو در رتبه دوم جدول قرار دارد و سورپرایز جدول لیگ برتر والیبال تا پایان هفته سوم است.

تیم شهرداری ارومیه با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده علی‌رغم تمامی مشکلاتی که دارد عالی کار کرده و با دو برد خانگی و یک شکست در رتبه سوم حضور دارد. همچنین تیم‌های چادرملو اردکان، صنعتگران امید تهران و گیتی پسند اصفهان که با کمترین ستاره وارد لیگ شده‌اند نیز در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار دارند.

در این جدول فولاد سیرجان ایرانیان مدعی اصلی قهرمانی در رتبه هشتم، سایپا یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ این فصل نهم و شهداب یزد در رتبه دهم قرار دارند.

همه این‌ اتفاقات نشان می‌دهد در این فصل احتمالا تا پایان لیگی پرشگفتی را شاهد خواهیم بود.

2096498

دیدگاه‌ها