کد خبر : 2077718 | 27 مهر 1403 ساعت 16:34 | 12K بازدید | 21 دیدگاه

انتقاد تند تن‌هاخ: بیشترتان یک مشت دروغگو هستید!

اریک تن‌هاخ از انتشار شایعات درباره اخراجش از هدایت منچستریونایتد بسیار ناراحت و عصبانی است.

انتقاد تند تن‌هاخ: بیشترتان یک مشت دروغگو هستید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد روبروی برنتفورد به میدان خواهد رفت و بازیکنان این تیم امیدوار هستند که بتوانند ناکامی‌ها و اتفاقات تلخ چند هفته گذشته را با کسب پیروزی در خانه به دست فراموشی بسپارند.

اریک تن‌هاخ دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

احتمال موفقیت او در یونایتد:
شرایط ما به این شکل است که انگار باید از یک کوه بالا برویم اما فوتبال در سطح اول همین است و گاهی شما باید با چالش‌هایی روبرو شوید اما من مطمئن هستم که ما موفق خواهیم شد، همان‌طور که دو فصل قبل موفق شدیم. من نکات مثبت، الگوهای مثبت و آمارهای مثبتی را می‌بینم که تایید می‌کند ما در مسیر درستی قرار داریم اما جدول رده‌بندی دروغ نمی‌گوید و جایی که ما در آن ایستاده‌ایم به اندازه کافی خوب نیست.

2094411

شایعات درباره اخراج:
این هیاهو فقط از سوی رسانه‌ها و بعضی از شما، نه همه، ایجاد شده است. بعضی از شما در حال ساختن داستان و افسانه هستند و دروغ را دخیل می‌کنید چون ما با باشگاه در شرایط خوبی قرار داریم. من پیش از وقفه دیدارهای ملی هم این را گفتم اما چندین خبرنگار شاید حرفم را باور نکردند. در باشگاه آرامش برقرار است.

وضعیت بازیکنان:
مطمئنا افزایش تعداد مصدومان به ما کمک نخواهد کرد. شما به بازیکنان در دسترس نیاز دارید تا بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید. کوبی ماینو و هری مگوایر چند هفته نیستند اما نصیر مزراوی شرایط بهتری دارد. او به زمین تمرین برگشته و فردا در اختیار ماست.

انتخاب توماس توخل:
من فکر می‌کنم این انتخاب بسیار خوبی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس بود. او یک مربی درجه یک است و خودش را ثابت کرده است سه. انگلیس بازیکنانی در کلاس جهانی و عالی دارد. آنها فرصت این که قهرمانی‌های بزرگی را به دست آورند خواهند داشت.

2094398

اریکسن:
او اخیرا خودش را در تیم ثابت کرده است و او و ماینو نشان داده‌اند که می‌توانند زوج بسیار خوبی باشند. اریکسن تا به حال فصل بسیار خوبی داشته و بازیکن مهمی برای تیم بوده است. او پاس‌های کلیدی ارسال کرده و خلق موقعیت کرده و همیشه در زمین آرام است. من از عملکردش بسیار راضی هستم.

پیشرفت در خط حمله:
من فکر می‌کنم بازیکنان تا به حال عملکرد خوبی داشته‌اند. شاید فراموش کرده‌اید که ما فصل گذشته یک جام به دست آوردیم. وقتی ما مشکلاتی روبرو شویم گاهی باید بازیکنانی را در ترکیب قرار بدهیم که تعادل درستی ندارند چون بازیکنان دیگر در دسترس نیستند. اما در مجموع فکر می‌کنم که بازیکنان خوب کار کردند. ما باید حالا شروع به گلزنی کنیم که مهم‌ترین بخش فوتبال است. ما باید در این بخش پیشرفت کنیم.

دیدگاه‌ها