کد خبر : 2077714 | 27 مهر 1403 ساعت 16:18 | 4.5K بازدید | 26 دیدگاه

مارسکا: چلسی یکی از بهترین تیم‌های جهان است!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، تیمش را یکی‌ از بهترین تیم‌های حاضر جهان نامید و از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

مارسکا: چلسی یکی از بهترین تیم‌های جهان است!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر‌ انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان چلسی است. دو تیمی که تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشتند و یکی از آنها یعنی لیورپول با هجده امتیاز در صدر قرار دارد و چلسی نیز چهارده امتیازی و در رتبه چهارم است.

انزو مارسکا، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "برای انجام چنین بازی‌هایی بسیار هیجان زده هستیم. البته که تمام دیدارهایی که تا کنون پشت سر گذاشتیم، هیچکدام آسان نبوده‌اند. اصلا در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه آنها سخت هستند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مقابل لیورپول دست پر‌ از زمین خارج شویم.

فکر نمی‌کنم بازی مقابل لیورپول مشخص کند که ما در چه وضعیتی قرار داریم. بعد از این بازی هم سه چهار بازی خیلی‌ سخت در لیگ برتر پیش رو خواهیم داشت. بازی‌هایی که هیچکدام آسان نیستند همانگونه که مشاهده کردید برابر ناتینگهام متوقف شدیم."

مارسکا در مورد فرم این روزهای بازیکنان تیمش گفت: "بسیار خوشحالم چرا که آن تفکراتی که در ذهنم بود را بازیکنان تا اینجای فصل به بهترین شکل در زمین پیاده کرده اند. شما می‌توانید به وضوح کیفیت بالای چلسی را ببینید. تیم ما در حال حاضر یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است.

2090851

در تیم ما دیگر مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. مهم این است که هرکسی که به میدان برود، در کیفیت تیم تغییری ایجاد نمی‌شود."

چلسی در بازی مقابل لیورپول، مارک کوکوریا و وسلی فوفانا را به علت محرومیت در اختیار ندارد. سرمربی چلسی درمورد دیگر‌ بازیکنان غایب تیمش گفت: "خوشبختانه بعد از مدت‌ها بازیکن مصدومی نداریم و به جز دو بازیکن محروم، همه آماده بازی مقابل لیورپول هستند. حتی ریس جیمز.

در مورد محرومیت بازیکنان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد. از ترکیب تیم و بازیکنانی که دارم کاملا راضی هستم و مطمئنا بازیکنانی که به جای این دو نفر بازی می‌کنند، بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهند گذاشت."

ریس جیمز، هافبک مصدوم چلسی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات اخیر چلسی اضافه شده است. مارسکا در مورد شرایط او گفت: "در مورد او نباید ریسک کنیم و باید آرام آرام به ترکیب اضافه شود. ما معمولا در هفته سه بازی داریم و فعلا نمی‌توان انتظار داشت که جیمز در هر سه بازی حضور داشته باشد.

2090270

درمورد مالو گاستو نیز باید بگویم که اوهم در شرایط خوبی قرار دارد. بسیار خوشحالم که بازیکنی مانند او را در اختیار داریم. با وجود سن کمش بسیار بالغ است و کمک زیادی به چلسی خواهد کرد."

سرمربی چلسی سپس در مورد نقش کول پالمر در تیم ملی کشورش و تفاوت آن با نقش او در چلسی افزود: "در روشی که ما بازی می‌کنیم، نقش کول پالمر در تیم کاملا واضح است. در تیم ملی سرمربی تصمیم می‌گیرد که چگونه از پالمر بازی بگیرد اما نقش او در چلسی کاملا شفاف و روشن است."

مارسکا درپایان درمورد انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس گفت: "برای این مربی در تیم ملی انگلیس آرزوی موفقیت می‌کنم. چیزی جز این نمی‌توان گفت. او حالا به عنوان سرمربی معرفی شده و قطعا افراد مسئول متقاعد به همکاری با او شده‌اند."

دیدگاه‌ها