کد خبر : 2077705 | 27 مهر 1403 ساعت 15:49 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

علیپور آماده رکوردشکنی است

وداع با نوراللهی و پیوس در جاسم بن حمد

علی علیپور شانس این را خواهد داشت تا روز دوشنبه به رکورد بیشترین تعداد بازی و گل در رقابت‌های آسیایی برای پرسپولیس برسد.

وداع با نوراللهی و پیوس در جاسم بن حمد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم پرسپولیس که این فصل بعد از چهار سال دوری به جمع سرخپوشان تهرانی بازگشته، در بازی‌های لیگ برتر برای تیمش موثر ظاهر شده و در دیدار آسیایی مقابل پاختاکور نیز یک گل به ثمر رساند تا علاوه بر ثبت رکورد سریع‌ترین گل آسیایی پرسپولیس، زننده نخستین گل این تیم در رقابت جدید ای اف سی موسوم به لیگ نخبگان هم لقب بگیرد.

حالا او برای دیدار با السد نیز نقشه‌های خاصی را در سر می‌پروراند. علیپور که در بازی سال 2018 با گل خود در دوحه به این تیم، زمینه ساز صعود تاریخی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، حالا در صورتی که بتواند این گل را تکرار کند، همزمان با ثبت رکورد بیشترین تعداد بازی آسیایی برای تیمش، برترین گلزن آسیایی این باشگاه نیز لقب خواهد گرفت.

پیش از این احمد نوراللهی با 43 حضور در لیگ قهرمانان با پیراهن پرسپولیس و فرشاد پیوس با 11 گل آسیایی رکورددار بودند و حالا علیپور امیدوار است از آمار پیوس عبور کند و به تنهایی صدرنشین شود.

این در حالی است که وحید امیری هم برای چهل و دومین بار در یک دیدار آسیایی پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید و احتمالا او نیز به زودی از حدنصاب احمد نوراللهی عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها