کد خبر : 2077703 | 27 مهر 1403 ساعت 15:47 | 5.4K بازدید | 16 دیدگاه

توقف مذاکره بایرن با دیویس: دعوا سر پول!

باشگاه بایرن مونیخ مذاکراتش با آلفونسو دیویس را به دلیل درخواست او برای دریافت دستمزد بالا متوقف کرده است.

توقف مذاکره بایرن با دیویس: دعوا سر پول!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان دیویس در ترکیب بایرن مونیخ باعث شده است که این بازیکن به صورت جدی مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و به تازگی بارسلونا و منچستریونایتد قرار بگیرد و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه آلمانی به گوش برسد.

قرارداد این ستاره کانادایی با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بایرن به هیچ وجه دوست ندارد که به او اجازه دهد که به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان این باشگاه را ترک کند و به همین دلیل مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او را از مدتی قبل آغاز کرده بود.

2067733

اما حالا روزنامه بیلد خبر داده است که مدیران این باشگاه این مذاکرات را متوقف کرده و دیگر تمایلی به صحبت کردن با نیک هوزه که مدیر برنامه این بازیکن است ندارند، چون معتقد هستند که درخواست او برای دریافت دستمزد در قرارداد جدید بسیار بالاست. پیش از این گفته شده بود که او خواهان دریافت ۲۰ میلیون یورو در هر فصل است و بایرن مایل نیست چنین مبلغی را به او پرداخت کند.

دیویس علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و منابع نزدیک به او می‌گویند که او هنوز هم رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر دارد اما اگر یونایتد بتواند دستمزد سالانه بیشتر از ۲۰ میلیون یورو را به او پرداخت کند، رقیبی قدرتمند برای رئال به حساب خواهد آمد و دیویس آماده مذاکره با شیاطین سرخ هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها