کد خبر : 2077689 | 27 مهر 1403 ساعت 14:50 | 4.5K بازدید | 5 دیدگاه

نارنجی‌ها در منطقه خطر: این تیم سرمربی می‌خواهد

مس رفسنجان در جایی که باور نمی‌کنید!

مس رفسنجان در کمال ناباوری شرایط عجیبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده؛ مدیران باشگاه باید هرچه سریع‌تر سرمربی خود را برگزینند.

مس رفسنجان در جایی که باور نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت یک هفته از جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان، مسئولان باشگاه هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند تا این باشگاه شرایط عجیبی را در لیگ برتر تجربه کند.

نارنجی‌پوشان فوتبال ایران که فصل گذشته هم بعد از قطع همکاری ساکت الهامی، روزهای پرالتهابی را برای انتخاب سرمربی گذراندند، حالا با این تفاوت که اکنون در کوران مسابقات هستند برای انتخاب نفر اول نیمکت خود دست به کار شده‌اند اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

2096471

مس رفسنجان روز گذشته در شرایطی که امیرحسین پیروانی را به عنوان سرمربی موقت بالای سر خود داشت، در اهواز مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در ادامه نتایج ضعیف شکستی دیگر را تجربه کرد. باخت 3 بر 2 مقابل استقلال خوزستان جایگاه مس در جدول رده‌بندی را متزلزل‌تر کرده و حالا آنها با اندوخته 5 امتیازی در رده چهاردهم قرار دارند.

قرار گرفتن مس رفسنجان در منطقه خطر جدول لیگ برتر اتفاقی نبود که هیچ‌کدام از اهالی فوتبال تصور آن را داشته باشند اما این اتفاق برای نارنجی‌پوشان رخ داده و حالا با توجه به جدایی محرم نویدکیا شرایط برای آنها در مسیر عبور از بحران کنونی سخت‌تر هم شده است.

مدیران باشگاه مس در چنین شرایطی باید هرچه سریع‌تر سرمربی جدید را برگزیند و با حضور وی در تمرینات کار برای نارنجی‌پوشان دنبال شود. در این راستا حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس، تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند بهترین انتخاب را برای نیمکت تیمش داشته باشد. او گزینه‌های سرمربیگری را نیز مشخص کرده و مشغول مذاکره با آنهاست اما هنوز توافقی صورت نداده است.

2096470

اصلی‌ترین گزینه مس رفسنجان در روزهای گذشته محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب‌آهن بوده است؛ مدیریت مس رایزنی‌هایی با مدیران ذوب‌آهن برای اخذ رضایت وی هم داشته است اما هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته و به نتیجه نرسیده‌اند. از سوی دیگر امروز ذوب‌آهن بازی حساسی با استقلال دارد و اگر قرار به جدی‌تر شدن مذاکرات برای انتقال ربیعی باشد باید بعد از بازی امروز صورت بگیرد.

از نام‌های دیگری مثل مسعود شجاعی و جواد نکونام هم به عنوان گزینه‌های سرمربیگری مس نام برده می‌شود اما در این رابطه هم اتفاق خاصی رخ نداده و باید دید طی روزهای آینده این باشگاه قدیمی استان کرمان چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

هدررفتن زمان برای مس رفسنجان قطعا اتفاق تلخی است و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه باید هرچه سریع‌تر و نهایتا طی دو سه روز آینده سرمربی جدید خود را انتخاب کنند که بازی حساس بعدی خود مقابل ملوان را هم از دست ندهند.

2096472

دیدگاه‌ها