کد خبر : 2077688 | 27 مهر 1403 ساعت 14:50 | 12.9K بازدید | 19 دیدگاه

طعنه آنچلوتی: اجازه امباپه دست من و شما نیست!

کارلو آنچلوتی از سوالات متعدد و شایعات منتشر شده درباره سفر کیلیان امباپه به سوئد چندان راضی نیست.

طعنه آنچلوتی: اجازه امباپه دست من و شما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا شنبه شب در ورزشگاه خانگی سلتاویگو روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند با ارائه یک بازی خوب و تماشایی سه امتیاز این بازی را به دست آورد و خودش را به بارسلونا در صدر جدول برساند.

کارلو آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی برابر سلتاویگو:
اول از همه باید بگویم که ما به خاطر مصدومیت دنی کارواخال بسیار ناراحت هستیم، چون او بازیکن مهمی در ترکیب ما بود. ما تا چند آینده او را به عنوان بازیکن در اختیار نخواهیم داشت اما به عنوان رهبر همیشه کنار ما خواهد بود. او اینجا خواهد بود و با ما کار می‌کند. ما قرار نیست از قدرت او در زمین استفاده کنیم اما از روحیه و ذهنیتش استفاده خواهیم کرد احساس بسیار خوبی داریم، نه فقط برای بازی فردا، بلکه چون می‌بینم که بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و در شرایط جسمی بسیار خوبی هستند.

امباپه:
او از این وقفه به خوبی استفاده کرد تا شرایطش را بهبود ببخشد و عملکردش بسیار خوب بوده است. او خوشحال است و اشتیاق زیادی برای حضور در بازی فردا دارد. این ۱۵ روز به او کمک زیادی کرد چون بازیکنی متفاوت از آنچه پیش از وقفه دیدارهای ملی بود شده است.

2087416

بازگشت دیرهنگام فدریکو والورده و رودریگو:
ما باید شرایط بدنی و ریکاوری آنها را با تیم پزشکی بررسی کنیم.

خرید جدید:
من از باشگاه درخواستی برای خرید بازیکن نداشتم چون سال گذشته مصدومیت‌ها را به خوبی مدیریت کردیم و این فصل هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

تغییر تاکتیکی برای امباپه:
او فقط تغییر فیزیکی داشته است، چون ما با چند بازیکن مشغول کار بودیم. هرچند بازیکنان در کاستیا هم می‌توانند کمک زیادی به ما کنند. تمام تمرکز ما روی کارفیزیکی بوده و این وقفه برای او بسیار خوب بوده است.

انتخاب از بازیکنان جوان برای دفاع راست:
ما هر روز شرایط را بررسی می‌کنیم تا ببینیم که چه چیزی برای ارائه خواهند داشت.

بررسی بازار نقل و انتقالات:
ما به دنبال بازیکنی ایده‌آل برای رئال هستیم اما این کار آسانی نیست. ما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند کمک زیادی کنند، هرچند متاسفانه بعضی از آنها مصدوم هستند. ریکاوری آلابا بسیار خوب بوده است و به زودی به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد.

واسکز به عنوان تنها گزینه:
من فکر می‌کنم ادر میلیتائو هم می‌تواند در این پست بازی کند.

2085769

شایعات درباره امباپه:
من اینجا نیستم تا درباره شایعات صحبت کنم. تمرکز من روی کاری است که او انجام می‌دهد.

صحبت با امباپه:
من هر روز با بازیکنان صحبت می‌کنم اما پیش از این هم به شما گفتم که در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است. می‌بینم که این بازیکن متمرکز و خوشحال است و اشتیاق بسیاری برای همکاری با تیم دارد.

وینیسیوس:
فکر می‌کنم که شرایط برای او خوب نبوده، بلکه بسیار خوب بوده است. مانند امباپه، او هم از این فرصت استفاده کرد تا تلاش کند. او چند روز استراحت کرد که فکر می‌کنم از آن لذت زیادی برد. این احساسات شخصی من است اما باید ببینیم که قضاوت برای چه کسی در زمین قرار بگیرد چه خواهد بود.

شرایط کلی تیم:
احساسی که می‌گیریم کاملاً متفاوت است. من اعتماد بیشتری نسبت به این تیم نسبت به یک ماه قبل دارم. می‌بینم که بازیکنانم انگیزه بیشتری دارند و از نظر فیزیکی بهتر هستند. فکر می‌کنم لحظات مهمی از فصل در حال رسیدن است و ما با حریفانی قدرتمند روبرو خواهیم شد و باید با احساسی خوب به مصاف آنها برویم. امیدوارم که این احساس در زمین هم مشخص باشد.

2085240

امتیاز دادن به امباپه از ۱ تا ۱۰۰:
من او را نزدیک به ۱۰۰ می‌بینم. او بسیار خوب کار کرده و تماشای تمریناتش لذتبخش است.

تماس با او از سوی تیم ملی انگلیس:
هیچ تماسی با اتحادیه فوتبال انگلیس نداشتم. آنها مربی بسیار خوبی انتخاب کردند که از نظر تاکتیکی قدرتمند است. بهترین آرزوها را برایش دارم.

لوکاس واسکز:
یکی از بهترین ویژگی‌های او قدرتش است. او بسیار فعال و پویا است. من فکر نمی‌کنم که او هیچ مشکلی با بازی در تمام مسابقات داشته باشد. ما اعتماد بسیاری به او داریم چون همیشه به خوبی بازی کرده و هر بار که در ترکیب قرارش داده‌ایم این را نشان داده است.

سفر امباپه:
او برنامه مشخصی برای روزهای استراحت و تعطیلاتش داشت و هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهد. من دو روز به لندن رفتم و اجازه کسی را نخواستم. من آژانس مسافرتی ندارم که برای سفر بازیکنان برنامه‌ریزی کنم.

دیدگاه‌ها