کد خبر : 2077687 | 27 مهر 1403 ساعت 14:40 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسلامی: نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم

سالن آزادی بعد از مدت‌ها تماشاگر به خودش دید

در‌ یکی از بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال مهگل البرز با اختلافی قابل توجه از سد پترو نوین ماهشهر گذشت.

سالن آزادی بعد از مدت‌ها تماشاگر به خودش دید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت چند ساله تیم‌ پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال که همواره جزء مدعیان قهرمانی بود، امسال تیم پترو نوین از بندر ماهشهر وارد لیگ شده، اما‌ این تیم‌ در اولین بازی‌ خود در لیگ امسال مقابل دیگر تیم تازه وارد لیگ یعنی مهگل البرز شکست خورد.

مهگل البرز که با هدایت مربی باتجربه خود محمدرضا اسلامی وارد لیگ شده، در دومین  بازی خود موفق به کسب اولین برد شد.

محمدرضا اسلامی پس از برتری ۸۸ بر ۶۱ مهگل البرز مقابل پترونوین ماهشهر در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: نیمه اول مسابقه بازی بسیار پربرخوردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. تیم حریف هم جوان و دونده بودند و خوشبختانه توانستیم با ۷، ۸ اختلاف به رختکن برویم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه نیاز بود که یک سری نکات فنی حمله و دفاع را به بازیکنان گوشزد کنیم و این کار را کردیم خوشبختانه بچه‌ها کارهایی که خواسته بودیم را به خوبی انجام دادند و نتیجه هم گرفتیم. برخلاف بازی قبلی که کوارتر سوم خوب نبودیم، در این بازی بچه‌ها کوارتر سوم و چهارم را کاملا سوار بازی بودند و بسیار خوب مدیریت کردند و به برتری با اختلاف زیاد رسیدند.

اسلامی در مورد حمایت تماشاگران از تیمش گفت: باید تشکر کنم که در سالن حضور داشتند و پس از مدت‌ها سالن آزادی تماشاگر به خودش دید و امیدوارم در بازی‌های آینده شرایط بهتر هم باشد.

دیدگاه‌ها