کد خبر : 2077686 | 27 مهر 1403 ساعت 14:32 | 10.5K بازدید | 25 دیدگاه

دکو: لامینه مسیر خودش را می‌رود؛

یامال با مسی یا رونالدینیو قابل مقایسه نیست

دکو، مدیرورزشی بارسلونا، می‌گوید لامینه یامال با وجود درخشش زیادی که داشته با ستاره‌های سابق این باشگاه قابل مقایسه نیست.

یامال با مسی یا رونالدینیو قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، دکو به مصدومیت اخیر لامینه یامال پرداخته و تاکید کرد که نباید در این مورد لوئیس دلافوئنته را مقصر اصلی معرفی کرد. یامال به دلیل مصدومیت مجبور به ترک کمپ تمرینی اسپانیا در فیفادی اکتبر شد و این حادثه باشگاه بارسلونا و کادرفنی اسپانیا را رو در روی هم قرار داد.

دکو در این باره به اسپورت گفت: "این مشکل مربوط به دلافوئنته نیست. او کار خود را انجام می‌دهد، او مربی است و سعی می‌‌کند بهترین بازیکنان را دعوت کند. باید کاری در مورد فشردگی مسابقات انجام داد. تمامی مسابقات تیم ملی رسمی است. قبلا تعداد بازی‌‌ها این اندازه زیاد نبود."

مسابقات فشرده و سنگین؟

واضح است که بازیکنان جوان در معرض مسابقات بسیاری زیادی هستند و این خطرناک است. به غیر از یامال همچنین پدری و گاوی هم در خطر هستند. البته این فقط به بازیکنان ما مربوط نمی‌شود. به نظر می‌رسد در هر بازی جان بازیکنانمان را به خطر می‌اندازیم. ما باید مراقب یامال باشیم، او هنوز در حال تمرین است، اما اگر فردی به این قضیه نگاه کنیم، نسبت به بقیه بی‌انصافی خواهیم کرد.

مقایسه یامال با مسی؟

همیشه مقایسه وجود خواهد داشت، چون فوتبال پر از شور و الگو گرفتن از اسطوره‌هاست. لامین در حال نوشتن داستان خودش است. لیونل مسی، یوهان کرویوف، آندرس اینیستا یا رونالدینیو دوران خودشان را داشتند. یامال همه چیز دارد تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود و باید از او محافظت کرد.

2096466

هانسی فلیک؟

وقتی تیمی را می‌بینید که از کارش لذت می‌برد و بازیکنان خوشحال هستند، خیلی خوب است. ما می‌خواهیم به عنوان صدرنشین به ال‌کلاسیکو برسیم، بازی مقابل سویا آزمون مهمی قبل از بازی با بایرن خواهد بود.

2096467

ژاوی؟

وقتی در بارسا کار می‌کنید و مسئولیت دارید، می‌دانید که مورد تمجید و همینطور انتقاد قرار خواهید گرفت. همیشه سعی دارم که پیشرفت کنم و کارها را به خوبی انجام دهم. ما معتقد بودیم که باید تغییری ایجاد کنیم. این ایده کلی بود، فقط به فلیک ربطی نداشت. شغل یک مدیر ورزشی خسته کننده است و همین‌طور خیلی خوشحال کننده نیست چون باید مربی را عوض کنید، مثلا به یک بازیکن بگویید که روی او حساب نمی‌کنید. من همیشه به صورت شفاف گفته‌ام که می خواهم به بارسا کمک کنم تا به جایی که باید باشد، برسد.

دیدگاه‌ها