کد خبر : 2077683 | 27 مهر 1403 ساعت 14:20 | 15.7K بازدید | 40 دیدگاه

قاب عجیب روز: ژاوی در آغوش فلیک! (عکس)

ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا، عکس جالبی را از دیدار با هانسی فلیک منتشر کرد.

قاب عجیب روز: ژاوی در آغوش فلیک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا، عملکرد این مربی آلمانی باعث شده تا او مدام با ژاوی هرناندز مقایسه شود.

تمامی واکنش‌ها و اظهارنظرهای متفاوت منتقدان و طرفداران بارسلونا از ژاوی در مقایسه با فلیک، شاید باعث اختلاف بین این دو می‌شد اما بین ژاوی و هانسی فلیک هیچ مشکلی وجود ندارد.

ژاوی پس از ترک نیمکت بارسلونا تایید کرد که مانند گذشته هوادار این باشگاه خواهد بود و به نظر می‌رسد که واقعا اینطور است چون او بدون توجه به حواشی به حمایت از کادرفنی فعلی آبی اناری‌ها پرداخته است.

او این هفته با فلیک ملاقات کرد و تصویری از این دو مربی به همراه فرزندان ژاوی در ساعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

ژاوی با انتشار عکسی که همراه فلیک لبخند به لب دارند، نوشت: "با آرزوی بهترین‌ها برای هانسی، زنده باد بارسا."

2096460

آمار فلیک در فصل جاری از نظر هواداران بارسا عالی بود چون تنها با یک شکست مقابل اوساسونا، با کسب 8 برد در صدر جدول ایستاده‌اند و با رئال مادرید رده دومی، سه امتیاز فاصله دارند.

البته در لیگ قهرمانان اروپا، پس از شکست مقابل موناکو در دور اول اوضاع کمی سخت شد اما در مقابل یانگ بویز به مسیر پیروزی بازگشتند ولی بایرن مونیخ در هفته سوم حریفی است که می‌تواند جایگاه این تیم را به خطر بیندازد‌.

دیدگاه‌ها