کد خبر : 2077678 | 27 مهر 1403 ساعت 13:29 | 740 بازدید | 0 دیدگاه

قطار لیگ برتر هندبال زنان در ایستگاه چهارم

اولین‌ برد قهرمان و تداوم صدرنشینی دختران لارستان

هفته چهارم لیگ برتر هندبال زنان با پیروزی تیم‌های سپاهان، لارستان، رایزکو و بافق به پایان رسید.

اولین‌ برد قهرمان و تداوم صدرنشینی دختران لارستان

به گزارش "ورزش سه" در ادامه بازی‌های لیگ برتر هندبال زنان در فصل جاری در هفته چهارم روز جمعه ۲۷ مهرماه چهار مسابقه برگزار شد که در پایان تیم‌های فولادمبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، رایزکو تهران و بافق یزد مقابل حریفان به برتری رسیدند.

بولت پرسپولیسشهید چمران لارستان همچنان صدرنشین لیگ برتر

در حساس‌ترین بازی‌ هفته چهارم تیم‌های اول و دوم جدول در لار با قضاوت کوبل داوری باتجربه استان اصفهان خانم‌ها عاطفه مظفری و فرناز مظاهری به مصاف هم رفتند که تیم شهید چمران لارستان در خانه از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی کرد. شاگردان شافعیان در این دیدار نیمه نخست را ۱۲ بر ۹ با برتری به رختکن رفتند در نیمه دوم شاگردان معتمدی در تلاش جبران نتیجه بودند، اما این نماینده استان فارس بود که تیم برتر میدان شد و در پایان ۲۴ بر ۱۸ به برتری رسید تا همچنان بدون باخت با ۸ امتیاز صدرنشین لیگ بیستم باشد. لاری‌ها هفته پنجم به اصفهان سفر می‌کنند تا مقابل نامی نو صف‌آرایی کنند و در طرف مقابل نفت و گاز در خانه از رایزکو نماینده پایتخت پذیرایی خواهد کرد.

بولت پرسپولیسمدافع عنوان قهرمانی اولین برد فصل را جشن گرفت

در دیگر دیدار هفته چهارم تیم سنگ آهن بافق یزد در خانه به مصاف تیم نامی نو اصفهان رفت. شاگردان سید مریم فخری که در هر دو مسابقه قبلی خود مقابل حریفان تن به شکست داده بودند در دیدار امروز در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و در یک دیدار پر گل ۳۸ بر ۱۹ نماینده اصفهان را شکست و با دست خالی بدرقه نصف جهان کردند.

نماینده استان یزد با این برد اولین دو امتیاز فصل را کسب کردند و نامی نو نیز همچنان ۲ امتیازی باقی ماند. بافق هفته پنجم به اصفهان سفر می‌کند تا در وررشگاه نقش جهان مقابل فولا مبارکه سپاهان بازی کند.

بولت پرسپولیسنماینده پایتخت در یک‌قدمی صدر جدول

در سومین مسابقه همزمان هفته چهارم تیم هندبال زنان رایزکو تهران قهرمان لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در خانه از تیم زاگرس جنوبی کازرون تیم سوم فصل قبل لیگ برتر باشگاه‌های کشور پذیرایی کرد. قضاوت این دیدار که برعهده کوبل داوری استان قزوین خانم‌ها مرضیه قفلی و مژگان حسن‌زاده بود. شاگردان پناهی در تیم پایتخت در دو مسابقه قبلی خود به برتری رسیده بودند در این دیدار نیز به برتری پر گل رسیدند  و با نتیجه قاطع ۴۰ بر ۲۶ پیروز میدان شدند تا با ۶ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کنند. زاگرس جنوبی نیز همان ۲ امتیازی در جدول باقی ماند‌.

رایزکو هفته پنجم در گچساران به مصاف تیم نفت وگاز گچساران می رود تیمی که هم اکنون با پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد‌.

بولت پرسپولیسجشنواره گل طلایی پوشان در ملایر

در چهارمین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر هندبال زنان تیم فولادمبارکه سپاهان به استان همدان سفر کرد تا در شهر ملایر به مصاف تیم غدیر این شهرستان برود‌. شاگردان محمدخانی که در هفته سوم یک باخت خانگی تلخ را مقابل رایزکو متحمل شده بودند برای کسب دو امتیاز دیدار امروز وارد زمین مسابقه شدند که در پایان نیمه اول ۱۵ بر ۶ با پیروزی به رختکن رفتند در شروع نیمه دوم طلایی پوشان اختلاف گل‌های خود را بیشتر و بیشتر کردند و در پایان  ۳۸ بر ۲۰ به برد قاطع رسیدند آن‌ها با این پیروزی به رتبه سوم جدول با پنج امتیاز صعود کردند و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از نفتی ها قرارگرفتند. ملایر نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد نماینده استان همدان هفته پنجم در کازرون مهمان تیم زاگرس جنوبی است و نماینده اصفهان نیز باید در خانه از تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر یعنی سنگ آهن پذیرایی کند.

دیدگاه‌ها