کد خبر : 2077677 | 27 مهر 1403 ساعت 13:20 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

ادسون در شهید نصیری یزد برق زد

گلر برزیلی متخصص تک به تک از آب درآمد

ادسون ماردن شب بسیار خوبی را در دیدار برابر خیبر خرم آباد سپری کرد.

گلر برزیلی متخصص تک به تک از آب درآمد

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان در شرایطی موفق شد شب گذشته با یک گل از سد خیبر خرم آباد عبور کند که سنگربان برزیلی این تیم در چند صحنه واکنش‌های دیدنی داشت و سیو طلایی او در ثانیه‌های پایانی، پیروزی را برای تیمش حفظ کرد.

ادسون ماردن که 32 ساله که برای نخستین بار از کشورش برزیل خارج شده و در لیگ برتر ایران برای چادرملو اردکان به میدان می‌رود، از هفته سوم و دیدار با ملوان جای حجت صدقی را در درون دروازه تیم اخباری گرفت.

هر چند که او در انزلی شروع خوبی نداشت اما رفته رفته توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و در دیدارهای اخیر چادرملو توانسته است نمره قبولی بگیرد و اوج درخشش او در بازی شب گذشته برابر خیبر بود.

2096445

ماردن در این مسابقه حداقل سه سیو تماشایی داشت و دروازه تیمش را بسته نگه داشت. سیو نخست او در دقایق ابتدایی نیمه دوم و زمانی بود که بازی بدون گل دنبال می‌شد. جایی که خیبر از سمت راست و روی یک حرکت تیمی، فرصت خوبی به دست آورد. پاس در عرض بولی به امیری رسید که شوت او را ماردن به زیبایی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه و در شرایطی که خیبر پس از دریافت گل نخست برای به تساوی کشاندن بازی حملات خود را افزایش داده بود، در کنار زمین صاحب ضربه کاشته شد که شوت مستقیم عارف رستمی را ماردن با واکنشی به موقع در تیر اول راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی مستقیم رستمی از فاصله دور شد.

اما بهترین لحظه ماردن در این مسابقه در دقیقه 3+90 بود. ابتدا بازیکنان خیبر اوت به دست آمده را بلند به روی دروازه ارسال کردند که پس از دفع ناقص مدافعان، توپ به دغاغله رسید. او قصد داشت با یک شوت دروازه میزبان را تهدید کند ولی ضربه‌اش به صورت اتفاقی در تیر دوم به عارف رستمی رسید.

2096446

در شرایطی که هیچ مدافعی در محوطه جریمه نزدیک رستمی نبودند، او در موقعیت تک به تک با ماردن قرار گرفت که گلر برزیلی با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی این بازیکن شد و در آخرین ثانیه‌های بازی پیروزی را برای تیمش حفظ کرد.

این سومین کلین‌شیت متوالی خانگی ادسون ماردن بود. گلری که در بازی با پرسپولیس نیز 7+90 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود اما روی یک اتفاق دروازه‌اش را بازشده دید و شب گذشته کلین‌شیتی که باید ثبت می‌کرد را با تأخیر به هواداران چادرملو اردکان تقدیم کرد.

عکس‌ها: مهدی زارع

دیدگاه‌ها