کد خبر : 2077675 | 27 مهر 1403 ساعت 13:04 | 7.7K بازدید | 32 دیدگاه

چهار هفته آینده بهترین زمان برای ارزیابی ماست

دفاع اشلوت از فن‌دایک: هلندی‌ها فقط انتقاد بلدند

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، می‌گوید تیمش را باید پس از مسابقات سختی که طی چهار هفته آینده پیش‌رو دارد، ارزیابی کنند.

دفاع اشلوت از فن‌دایک: هلندی‌ها فقط انتقاد بلدند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در چلسی میزبانی خواهد کرد. صدرنشین جدول پس از کسب تنها یک شکست، شش بازی دیگر را با برد پشت سر گذاشته و 18 امتیازی است.

در ابتدای نشست خبری از آرنه اشلوت درباره وضعیت قرارداد ترنت الکساندر آرنولد، ویرژیل فن‌دایک و محمد صلاح گفت: "من نمی‌توانم چیزی در مورد آن به شما بگویم. این چیز خوبی است که همه می‌خواهند قراردادشان تمدید شود، نشان می‌دهد که خوب بازی می‌کنند. در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در مورد آن بگویم."

2096437

بولت پرسپولیسوضعیت آلیسون بکر؟

آلیسون مطمئناً با ما نیست و ما جایگزین خوبی به نام کِلِهر داریم. برخی از بازیکنان پس از بازگشت از تیم‌های ملی خود مشکلاتی دارند و امروز باید آن را ارزیابی کنیم.

بولت پرسپولیسشانس قهرمانی؟

منچسترسیتی و آرسنال تنها دو تیمی هستند که در 2 سال گذشته خود را در اروپا و لیگ برتر ثابت کرده‌اند. بهترین زمان برای قضاوت ما در چهار هفته آینده است. اگر به جدول لیگ نگاه کنید، چلسی یزرگترین چالشی است که تا کنون با آن روبرو هستیم.

بولت پرسپولیسمصدومیت ویرژیل فن‌دایک؟

همه ما می‌دانیم که در زمین چه بازیکنی است. چیزی که شما نمی‌بینید، اهمیت او در زمین تمرین است. او همیشه پر سر و صداترین است و انرژی زیادی را به جلسات تمرینی می‌دهد. او قطعا رهبر ماست.

بولت پرسپولیسکانر بردلی؟

او آینده درخشانی دارد، بازیکن بسیار خوبی است و این چیزی است که ما در اینجا به آن نیاز داریم. او در فصل گذشته که جایگزین ترنت شد، خیلی خوب کار کرد. کانر بازیکن خوبی است و معمولاً آنها به تیم راه پیدا می کنند. من این انتظار را برای آینده این باشگاه دارم.

بولت پرسپولیسمصدومیت مجدد آلیسون؟

برای من این امر عادی است، زیرا دروازه‌بانی که در فاینورد داشتم نیز مشکلات عضلانی داشت. ما در حال بررسی آن هستیم. ما می‌دانیم که اگر یک دروازه‌بان خوب داشته باشید شانس شما خیلی زیاد می‌شود.

بولت پرسپولیسانتقاد رسانه‌های هلندی از فن دایک به خاطر ترک زودهنگام اردوی نارنجی‌ها؟

رسانه‌های هلندی تماماً در مورد انتقاد هستند. اگر بتوانند انتقاد کنند، راهی پیدا می‌کنند. او لیاقت چنین برخوردی را نداشت.

دیدگاه‌ها