کد خبر : 2077671 | 27 مهر 1403 ساعت 12:10 | 26.5K بازدید | 27 دیدگاه

آلبانی آخرین حضور من در کشتی خواهد بود

رسمی: دیوید تیلور به آخر خط رسید!

دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، اعلام کرد که پس از مسابقات جهانی آلبانی به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد.

رسمی: دیوید تیلور به آخر خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام دیوید تیلور متوجه شد که به خط پایان رسیده است. درحالی‌که این ورزشکار نامدار شانس حضور در المپیک پاریس را از دست داده بود، اما با برگزاری رقابت در اوزان غیرالمپیکی این شانس را خواهد داشت تا در مسابقات جهانی آلبانی شرکت کند. او امروز گفت که پس از این مسابقات از دنیای کشتی به عنوان یک کشتی‌گیر کنار می‌کشد.

تیلور در اکانت رسمی ایکس خود نوشت: "فکر می‌کنم زمان نتیجه گرفتن رسیده است. هنوز سخت است. پیش خودم در هر روزی که این کار را انجام می‌دهم، به درستی تصمیمم شک ندارم . (حالا) فرصتی برای کشتی گرفتن در مسابقات قهرمانی جهان پیدا کرده‌ام. چند بار در دوران حرفه‌ای خود فرصتی برای کشتی گرفتن پیدا می‌کنید؟ (یا) فرصتی برای اثبات بهترین بودن در جهان؟ من هرگز کسی نیستم که از یک چالش جدید کنار بکشم. یک هفته مانده تا به آلبانی بروم و برای آخرین بار کشتی بگیرم."

تیلور در کنار هیجانش، همچنین تاکید کرد که چگونه این سفر بدون اینکه طرفداران از او حمایت کنند، غیرممکن بود. او نوشت: "از حمایت همه طرفداران، تیم، مربیان و خانواده‌ام سپاسگزارم."

2096429
دیدار مجدد حسن یزدانی و دیوید تیلور دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

در طول سال‌ها، تیلور خود را به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های کشتی آزاد از ایالات متحده آمریکا معرفی کرده بود. تیلور به غیر از ورزش کشتی، در ایالات متحده آمریکا نام بزرگی است.

ورزشکاری که یک فرصت طلایی را اوایل سال از دست داد. در دور انتخابی المپیک پاریس، تیلور در یک اتفاق بی‌سابقه شکست خورد. این باخت هواداران را به نفس نفس انداخت، اما تیلور واقعیت را همان‌طور که بود پذیرفت. با این حال جانشین او در المپیک موفق نبود تا زمزمه بازگشت او به گوش برسد.

البته تیلور که حالا در مسابقات انتخابی یک وزن غیرتخصصی شرکت کرده و قهرمان شده و به مسابقات جهانی می‌رود در دانشگاه پنسیلوانیا به عنوان مربی دانشگاه مشغول کشف و پرورش استعدادهای کشتی آزاد آمریکا نیز هست.

رقابت تیلور با عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک از روسیه و کامران قاسمپور دارنده ۲ طلای جهان از ایران،‌ از حساس‌ترین مبارزه‌های مسابقات جهانی آلبانی خواهد بود. قاسمپور 92 کیلویی در صورت رویارویی با تیلور برای اولین و آخرین بار می‌تواند برابر این کشتی‌گیر آمریکایی مبارزه کند.

تیلور که رقابتش با حسن یزدانی در یک وزن پایین‌تر گرمابخش رقابت‌های کشتی جهان بود، روز پنجشنبه در رادیو لایو فلورستلینگ گفت: زمانی که سعدالله‌یف تصمیم گرفت کشتی بگیرد، قطعاً علاقه مرا به حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان برانگیخت. این مسابقه‌ای است که برای مدت طولانی می‌خواستم در آن حضور داشته باشم!

دیدگاه‌ها