کد خبر : 2077657 | 27 مهر 1403 ساعت 09:50 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

به انتخاب ورزش سه؛

تیم هفته: در تسخیر غول‌کش با سه نماینده

هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید.

تیم هفته: در تسخیر غول‌کش با سه نماینده

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید. در همین راستا و همچون فصل گذشته اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.

پاسور: محمد طاهر وادی (طبیعت اسلامشهر)
محمد طاهر وادی پاسور سی و پنج ساله تیم طبیعت اسلامشهر در دیدار برابر تیم سابقش فولاد سیرجان ایرانیان یک بازی به یادماندنی را انجام داد و توانست عنوان بهترین پاسور این هفته را از آن خود کند. او علاوه بر اینکه در پاس‌های صحیح سرآمد پاسورهای این هفته بود، در بخش توپ‌گیری نیز عالی کار کرد.

2096406

دریافت‌کننده اول: سعید جواهری توانا (صنعتگران امید تهران)
این دریافت کننده قدرتی باتجربه لیگ در بازی تیمش مقابل چادرملوی اردکان در سه ست توانست چهارده امتیاز به دست بیاورد و مهره موثر تیمش لقب بگیرد. جواهری در حمله یازده و در دفاع سه امتیاز به دست آورد.

2096403

دریافت‌کننده دوم: سلیم چپرلی (پاس گرگان)
سلیم چپرلی دریافت‌کننده گنبدی که این فصل هم برای تیم استان خود به میدان می‌رود در برابر سپهر صدرا مشهد در حمله عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست دوازده امتیاز در سه ست کسب کند و موفقیت در حمله بالای هفتاد درصد را به نام خود ثبت کند و نامش در تیم هفته قرار بگیرد.

2096407

سرعتی‌زن اول: یوسف کاظمی (مهرگان نور مازندران)
یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر تا پایان هفته سوم‌ بدون شک یوسف کاظمی سرعتی زن باشگاه مهرگان نور مازندران است. او که در هفته قبل نامش در تیم هفته قرار داشت این بار هم با عملکرد خیلی خوبش در برابر گیتی پسند اصفهان یک مرتبه دیگر خود را در تیم منتخب هفته قرار داد. کاظمی از شانزده امتیاز خود هفت امتیاز آن را از دفاع مستقیم به دست آورد.

2096405

سرعتی‌زن دوم: موعود آقاپور (مس رفسنجان)
یکی از بازماندگان فصل قبل تیم مس رفسنجان موعود آقاپور سرعتی زن این باشگاه است. او که چند سالی است نامی در لیگ برتر والیبال ایران برای خود دست و پا کرده است، در هفته سوم‌ لیگ برتر والیبال ایران توانست با هجده امتیاز روز خوبی را با مس رفسنجان پشت سر بگذارد و در تیم هفته جای بگیرد.

2096404

قطر پاسور: یونس قلیچ نیازی (طبیعت اسلامشهر)
این بار نوبت یونس قلیچ نیازی قطر پاسور بیست و پنج ساله طبیعت اسلامشهر بود که امتیازاتش در یک دیدار‌ از سی عبور کند. این بازیکن ترکمن در دیدار برابر فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا سی و شش امتیاز کسب کرد و درخشید. او با ۷۱ درصد موفقیت در حملات، یک آمار عالی را از خود بر جای گذاشت. این عملکرد در حالی به دست آمد که روبروی او دو بازیکن به نام‌های سید محمد موسوی و محمد ولی‌زاده حضور داشتند.

2096400

لیبرو: ابوالفضل قلی‌پور (شهرداری ارومیه)
لیبروی سی و یک ساله شهرداری ارومیه یکی از خوب‌های این تیم در برابر نایب قهرمان آسیا شهداب یزد بود. ابوالفضل قلی پور که با تیم‌های زیادی در لیگ برتر والیبال ایران حضور پیدا کرده است در دیدار مقابل شهداب یزد در دریافت و توپ گیری آمار قابل توجهی را داشت و خود را در تیم منتخب هفته قرار داد.

2096408

تیم هفته: طبیعت اسلامشهر
شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت به دلیل پیروزی بر فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا توانستند عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کنند. آنها توانستند پس از هفت ماه فولاد سیرجان ایرانیان را با یک شکست روبرو کنند.

2096409

سرمربی هفته: ابراهیم وادی (طبیعت اسلامشهر)
سرمربی باتجربه لیگ برتر والیبال ایران که حالا دومین سال سرمربیگری خود در تیم طبیعت اسلامشهر را پشت سر می‌گذارد، به همراه دیگر اعضای کادر فنی این تیم عملکرد خوبی برابر فولاد سیرجان ایرانیان داشتند و یک پیروزی شیرین را به دست آورند. ابراهیم وادی بسیار امیدوار است در این فصل کار نیمه تمام خود را به اتمام برساند و یک قهرمانی تقدیم باشگاه طبیعت اسلامشهر بکند.

2096402

***بازیکن هفته: یونس قلیچ نیازی (طبیعت اسلامشهر)

لژیونر هفته بردیا سعادت (آلانیا اسپور ترکیه)
بردیا سعادت قطر پاسور بیست و سه ساله والیبال ایران در بین لژیونر‌های این هفته والیبال ایران عملکرد خوبی داشت و تیمش نیز به برتری مقابل آلتکما رسید. بردیا سعادت در این مسابقه بیست و سه امتیاز کسب کرد و بالاتر از میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد و الهه پورصالح در تیم هفته قرار گرفت.

2096401
2096410

دیدگاه‌ها