کد خبر : 2077651 | 27 مهر 1403 ساعت 01:47 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

پدیده جدید اسپانیا فقط بارسلونا را می‌خواهد!

الکس بائنا، ستاره اسپانیایی ویارئال، فقط در صورت پیوستن به بارسلونا، تیمش را ترک می‌کند.

پدیده جدید اسپانیا فقط بارسلونا را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، الکس بائنا در ۱۲ ماه گذشته یکی از بهترین بازیکنان لالیگا بوده است. تنها از ابتدای سال ۲۰۲۴، او ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده است و اوایل این هفته، دومین گل ملی خود را برای اسپانیا به ثمر رساند.

به دلیل فرم درخشان بائنا، به طور مرتب اخباری در مورد جدایی او از ویارئال، باشگاه دوران کودکی‌اش، منتشر شده است. اتلتیکو مادرید جدیدترین باشگاهی است که به او علاقه‌مند شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که او به عنوان هدف اصلی آن‌ها برای پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

با این حال، اسپورت می‌گوید که بائنا به انتقال به اتلتی علاقه‌ای ندارد، به همان اندازه، او هر تیمی از لیگ برتر انگلیس را که به سراغش بیاید نیز رد خواهد کرد. در عوض، اسپورت در این گزارش مدعی شده که او تنها در صورتی ویارئال را ترک خواهد کرد که بتواند به بارسلونا بپیوندد، باشگاهی که او آن را «باشگاه رویایی» خود می‌داند.

هیچ شکی نیست که بائنا بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما او در بارسلونا فعلا علاقه‌ای برای جذب او وجود ندارد. کاتالان‌ها در حال حاضر چندین گزینه برای خط هافبک دارند، بنابراین بهتر است ۶۰ میلیون یورویی را که قیمت بائنا است، صرف پست‌هایی کنند که بیشتر از هافبک به تقویت آنها نیاز دارند.

دیدگاه‌ها