کد خبر : 2077649 | 27 مهر 1403 ساعت 01:35 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت گروه ۴ پس‌ از ۸۷۳ روز؛

پایان صبر دردناک: صادق برای جام دهم آمد!

زمان زیادی تا حضور دوباره صادق محرمی در مستطیل سبز، ۹ ماه بعد از دوری از مسابقات رسمی‌ باقی نمانده است.

پایان صبر دردناک: صادق برای جام دهم آمد!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی به بازگشت صادق محرمی به میادین و حضور در ترکیب اصلی دیناموزاگرب باقی نمانده است. این خبری است که سایت اسپورت کرواسی در گزارشی که عصر امروز منتشر شد به آن اشاره کرده است‌. با توجه به بازگشت چهار مدافع مصدوم این تیم، خط دفاعی چهارنفره دیناموزاگرب به زودی دستخوش تغییرات مهمی خواهد شد و بازیکنانی که روی هم ۱۰ میلیون یورو ارزش دارند در ترکیب ثابت به میدان خواهند رفت.

این بدان معنا است که نناد بلیتسا، سرمربی دیناموزاگرب، به زودی می‌تواند به‌طور همزمان از صادق محرمی، مائورو پرکوویچ، دینو پریچ و پتار بوتکاج در کنار یکدیگر استفاده و خط دفاعی چهار نفره دیناموزاگرب کرواسی را قدرتمندتر از همیشه کند.

این درحالیست که مجموع روزهای غیبت این چهار بازیکن روی هم به ۸۷۳ روز می‌رسد. البته که پرکوویچ که در پست مدافع میانی بازی می‌کند، هفته گذشته بازهم در تمرینات تیمش دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده و به نظر میرسد دیرتر از سایر مدافعان به ترکیب برگردد.

2096379

شرایط خط دفاعی دیناموزاگرب به علت مصدومیت بازیکنان در چند بازی اخیر این تیم به گونه‌ای پیش رفته که بلیتسا را ناچار به استفاده از نفرات خط میانی در خط دفاعی این تیم کرده است.

اما صادق محرمی که ششمین سال حضور در دیناموزاگرب را پشت سر می‌گذارد، پس از آنکه در ژانویه ۲۰۲۴ و در مسابقات جام ملت‌های آسیا دچار آسیب دیدگی‌ شد، با وجود بازگشت از مصدومیت اما ۹ ماهی می‌شود که به جز حضور در چند بازی دوستانه در ماه سپتامبر، فرصت انجام بازی رسمی برای دیناموزاگرب را پیدا نکرده و حالا کاملا آماده درخشش دوباره در سمت راست خط دفاعی تیمش است‌.

2070524

البته که او برای بازگشت به سمت راست خط دفاعی تیمش رقیبانی همچون استفان ریستوسکی و رونائل پیرگابریل را نیز پیش رو دارد اما با اعتقاد بلیتسا به محرمی، خط دفاعی دیناموزاگرب به زودی شاهد بازگشت او و سه مدافع تازه از مصدومیت برگشته خود خواهد بود.

این یعنی حضور صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی، پتار بوجکاج به عنوان دفاع چپ و مائورو پرکوویچ و دینو پریچ به عنوان دو مدافع میانی در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهند رفت‌.

2070523

گفتنی است دیناموزاگرب تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ کرواسی، با شش برد، یک مساوی و دو شکست و با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. یاران محرمی تا اینجای فصل ۹ گل دریافت کرده‌اند و میانگین یک گل خورده به ازای هر بازی، سرمربی این تیم را خوشحال‌تر از همیشه نسبت به بازگشت چهار عنصر اصلی خط دفاعی خود می‌کند.

دیدگاه‌ها