کد خبر : 2077647 | 27 مهر 1403 ساعت 06:50 | 5.7K بازدید | 11 دیدگاه

روی کاکل خارجی‌ها: بوژوویچ و ستاره‌هایش

زبان مشترک خارجی‌های استقلال خوزستان: موفقیت!

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان آماری خارق العاده تا به اینجای کار از خود ثبت کرده‌اند.

زبان مشترک خارجی‌های استقلال خوزستان: موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم لیگ برتر با برگزاری سه بازی آغاز شد و یکی از بازی‌ها استقلال خوزستان توانست میهمان خود مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. درخشش خارجی‌های آبی‌های خوزستان در این بازی و عملکرد چشم نواز آنها موضوعی نبود که بتوان به راحتی از کنارش گذشت. هر 3 گل بازی توسط خارجی‌های این تیم به ثمر رسید تا تاثیر این مهره‌ها روی نتایج تیم بوژوویچ بیش از پیش مشهود باشد.

با اینکه مس پیش افتاده بود، در دقیقه 45 مهدی زاده با گل به خودی حساب کار را به تساوی کشاند. 7 دقیقه بعد هم تیوی بیفوما روی پاس کاینا نونس توانست به زیبایی هر چه تمامتر استقلال خوزستان را پیش بیندازد. با شروع نیمه دوم او در دقیقه 54 باز هم گل زد اما بعد از بازبینی آفساید گرفته شد ولی 4 دقیقه که گذشت بیفوما پاس نونس را جبران کرد و این بار نوبت کاینا بود که در قامت گلزن ظاهر شود.

استقلال خوزستان تا به اینجای کار 7 گل زده که روی 5 گل بازیکنان خارجی این تیم نقش و تاثیر مستقیم داشته‌اند. ضمن اینکه 7 امتیاز از 9 امتیازی که آبی‌های خوزستان تا پایان هفته هشتم کسب شده نیز با تلاش خارجی‌های این تیم به دست آمده است یعنی چیزی حدود 80 درصد دستاورد تیم را باید به حساب سه نفر نوشت: تیوی بیفوما، کاینا نونس و مومل عبدالرضا.

2096373
2096374

قطعا این روزها رضایت بوژوویچ از خارجی‌های تیمش در بالاترین حد ممکن است و برای اهداف بزرگی که در سر دارد روی آنها حساب ویژه باز کرده است.

دیدگاه‌ها