کد خبر : 2077640 | 27 مهر 1403 ساعت 07:33 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

ورژن هجومی دلا فوئنته: با لحن تند، محکم و بی‌رحم!

رویکرد لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، همچنان مانند گذشته است: آرام، خونسرد، منظم، اما یکی از ویژگی‌هایی که قبلاً با او همراه بود، تغییر کرده است.

ورژن هجومی دلا فوئنته: با لحن تند، محکم و بی‌رحم!

به گزارش "ورزش سه"، این مربی دیگر محتاط و محافظه‌کار نیست. حالا شروع به نشان دادن دندان‌هایش کرده است. این سرمربی همچنین خبرنگاران را با نامشان صدا می‌کند، از تیم اسپانیا به عنوان یک خانواده صحبت می‌کند و شعارهایش را تکرار می‌کند: «بازیکنان من بهترین هستند، کادر من بهترین است.» او حالا ادعاهای شخصی خود را دارد و دیگر آن مربی بی‌آزار قبل نیست.

دلا فوئنته در نشست خبری آخرش درباره قراردادش صحبت کرد، قراردادی که بدون افزایش حقوق تمدید شد و حالا دوباره نوبت صحبت درباره آن است. در این نشست حرف‌های مختلفی زده شد. در بخشی از کنفرانس او گفت: «من را عصبی می‌بینید؟» نه، او عصبی نبود، بلکه کسی است که تصمیم گرفته قدرتمند‌تر باشد.

او لامین یامال را در حالی‌که بارسلونا فشار زیادی برای عدم دعوتش می‌آورد، برای فیفا دی اکتبر به تیم ملی دعوت کرد. او هشدار داده که در پنجره‌های آینده دوباره بهترین‌ها را دعوت خواهد کرد. و در آخرین صحبت‌هایش اشاره‌های صریحی به لوئیس انریکه دارد.

2096361

این سرمربی در جایی که دیگران ضعف یا ساده‌لوحی می‌دیدند، شخصیت و قدرتش را نشان می‌دهد. در کوردوبا از او پرسیدند، پس از یک بازی فوق‌العاده از تیم ملی، آیا احساس بزرگی می‌کند. او گفت: «این یک کار تیمی است و در این حالت همه چیز آسان است. مسئله این نیست که احساس بزرگی می‌کنم یا نه، چیزها همانطورند که هستند. زمین گرد است و بقیه چیزها هم همینطور. من خیلی آرام هستم. دیگران ممکن است از کاریزما استفاده کنند، اما من فروتن و مؤدب هستم و مغرور نمی‌شوم.»

پیامی که مشخص است، برای لوئیس انریکه، سرمربی قبلی، بود که با کاریزما و غرور خاص خود زندگی می‌کند.

دلا فوئنته در حمله جذاب‌تر است! اظهارات او مدتی است که تندتر شده‌اند. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «ما در راه بازگشت به روحیه و جو ۲۰۱۰ هستیم. افتخار می‌کنم و هیجان‌زده‌ام که اسپانیایی هستم. اینجا باشگاهی وجود ندارد، ما باید همه با هم همکاری کنیم.»

این هشداری است به رسانه‌ها که بر روی رئال مادرید و بارسلونا تمرکز کرده‌اند. اما در ترکیبی که مقابل صربستان به پیروزی رسید و عملکرد شگفت‌انگیزی داشت، هیچ بازیکنی از مادرید یا بارسا، و حتی اتلتیکو حضور نداشت. آرزوی دلافوئنته یک تیم ملی بدون کری‌های همیشگی رئال مادرید-بارسا است.

او ادامه داد: «من بازیکنان را به خوبی می‌شناسم، آنچه که من را شگفت‌زده می‌کند این است که شما (خبرنگاران) شگفت‌زده شده‌اید، به نظرم چون این بازیکنان در تیم‌های پرطرفدار نیستند.»

2078754

دلا فوئنته سپس از آلوارو موراتا دفاع کرد که یک پنالتی را از دست داد و سپس یک گل خوب به ثمر رساند: «برایش خوشحالم. هواداران تشویقش کردند، عالی بود. فکر می‌کنم اوضاع در حال تغییر است، ما با یک فوتبالیست بزرگ منصفانه رفتار کرده‌ایم.» این پیامی بود به هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو، که در بازی دوستانه با برزیل در بهار گذشته به او اعتراض کردند.

ورژن تازه این سرمربی (که برخی می‌گویند ایجنت و رویکرد رفتاری خود را تغییر داده) با هشداری به باشگاه‌ها کامل شد. اسپانیا حالا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها راه یافته است، اما سرمربی باز هم بازیکنان همیشگی را دعوت خواهد کرد: «ما می‌خواهیم در صدر گروه باشیم، این تیم ملی اسپانیا است، نه یک تیم عادی، و ما موظفیم با بهترین فوتبالیست‌ها به بهترین شکل ممکن بازی کنیم، که همانطور که گفته‌ام، آنها خوشحالند که با ما هستند.»

دیدگاه‌ها