کد خبر : 2077622 | 26 مهر 1403 ساعت 23:47 | 11.1K بازدید | 12 دیدگاه

سیو سه امتیازی مدافع تراکتور در خوزستان

سیدمحمد حسینی دروازه تیمش را در دیدار مقابل مس رفسنجان نجات داد.

سیو سه امتیازی مدافع تراکتور در خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان در حالی موفق شد مس رفسنجان را با نتیجه 3-2 شکست دهد که در شروع مسابقه این مس بود که از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه خوزستانی‌ها با سه گل حریف را مجازات کردند و توانستند این برد مهم را به دست بیاورند و موقعیت خود در جدول رده بندی را بهبود بخشند.

نکته جالب اینکه تیم استقلال خوزستان با پیشی دو گله از حریف تقریبا از برد خود مطمئن بود ولی گل دقیقه 89 بهنام برزای سبب شد تا وقت‌های تلف شده بیشتر از همیشه جذاب شود. رفسنجانی‌ها در این آخرین لحظات حملات پردامنه را روی دروازه حریف انجام دادند و فرصت گلزنی هم خلق کردند که بهترینش تا آستانه فروپاشی دروازه خوزستان پیش رفت.

در دقیقه 6+90 ارسال بازیکنان مس رفسنجان به داخل محوطه جریمه با خروج گلر استقلال خوزستان همراه شد و ضربه نهایی را برزای به سمت دروازه زد و در حالی که می‌رفت گل تساوی به ثمر برسد، سیدمحمد حسینی دروازه تیمش را با یک ضربه سر نجات داد و افسوس بزرگ را برای شاگردان امیرحسین پیروانی رقم زد.

دقایقی بعد از این نجات مهم داور در سوت خود دمید و استقلال خوزستان با کسب دومین پیروزی خود 9 امتیازی شد و به رتبه نهم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها