کد خبر : 2077611 | 26 مهر 1403 ساعت 22:54 | 9K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت غیرمنتظره مصدومان یونایتد به تمرینات!

سه نفر از بازیکنان مصدوم منچستریونایتد در تمرین روز پنجشنبه شیاطین سرخ حضور داشتند.

بازگشت غیرمنتظره مصدومان یونایتد به تمرینات!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر انگلیس، سه تا از شش بازیکن مصدوم این روزهای منچستریونایتد به شکل غیرمنتظره به تمرینات این تیم برگشتند تا خیال اریک تن هاخ کمی راحت‌تر شود.

طبق گزارش رسمی سایت منچستریونایتد، نصیر مزراوی، آلخاندرو گارناچو و آماد دیالو که هر سه در اردوی تیم ملی کشورشان به نوعی دچار مصدومیت شده بودند، روز پنجشنبه در تمرینات این تیم حاضر شدند و در برخی از آیتم‌های اصلی تمرینات نیز پا به پای دیگر نفرات حضور داشتند.

در این بازگشت مزراوی که گفته می‌شد با مشکلات قلبی جدی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است تا دو ماه دور از میادین باشد بیشتر از دو بازیکن دیگر جالب توجه بوده است.

2094359

اگرچه که مزراوی فقط در تمرینات انفرادی حاضر شد و هنوز مشخص نیست که توانایی بازگشت به میادین به همین زودی‌ها را دارد یا خیر اما احتمال حضور گارناچو و دیالو در بازی مقابل برنتفورد زیاد است.

ضمن آنکه هری‌ مگوایر و کوبی ماینو همچنان در تمرینات یونایتد غایب هستند و به نظر می‌رسد مصدومیت جدی‌تری نسبت به سه بازیکنی که به تمرینات برگشته‌اند دارند. در خصوص بازگشت ماینو زمان دقیقی مشخص نشده اما آنطور که از شواهد پیداست، او نیاز به حداقل سه هفته زمان برای بهبودی کامل دارد. موردی که دقیقا در خصوص مگوایر نیز وجود دارد و او نیز حداقل سه هفته دیگر می‌تواند به ترکیب یونایتد اضافه شود.

2069061

همچین تایرل مالاسیا که هفده ماه از آخرین حضورش در مستطیل سبز می‌گذرد‌ نيز در تمرینات دو روز اخیر منچستریونایتد حضور داشته و به احتمال زیاد بعد از بازی با برنتفورد در دسترس تن هاخ خواهد بود.

منچستریونایتد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه میزبان برنتفورد خواهد بود.

دیدگاه‌ها