کد خبر : 2077604 | 26 مهر 1403 ساعت 22:07 | 9.4K بازدید | 7 دیدگاه

شگفتی‌سازی در لیگ برتر؛

اخباری 6 را نشانه گرفت! (عکس)

چادرملو اردکان نمایش فراتر از انتظاری در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر دارد.

اخباری 6 را نشانه گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری از همان لحظه صعود به لیگ برتر تاکید داشت که باید در یزد میزبان باشند، چراکه با حمایت مردم اردکان و تماشاگران چادرملو می‌توانند نمایش موفق‌تری داشته باشند که حالا پس از سپری شدن سومین مسابقه در ورزشگاه شهید نصیری این موضوع کاملا مشخص شده و آنها توانستند سومین برد متوالی در همین استادیوم را کسب کنند تا این سرمربی نیز محبوبیت بیشتری نسبت به همیشه بین هواداران‌شان به دست بیاورد.

چادرملو اردکان که نخستین میزبانی فصل را به اجبار در تهران انجام داد، در سه دیدار اخیرش در یزد فوق‌العاده کار کرده و سه پیروزی به دست آورده که امروز هم توانست با تدابیر تاکتیکی اخباری از سد خیبر خرم‌آباد، دیگر تیم صعود کرده به لیگ برتر عبور کند.

سعید اخباری که پیشتر در لیگ برتر هدایت ماشین‌سازی و سایپا را برعهده داشته و با جو این رقابت‌ها آشنایی دارد، حالا با تجربه‌ای بیشتر و انگیزه‌ای بالاتر همراه با چادرملو اردکان موفق‌تر ظاهر شده و شگفتی‌ساز لیگ برتر است.

تیم تحت هدایت این سرمربی جوان توانسته تاکنون 11 امتیاز به دست بیاورد تا در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار بگیرد؛ جایگاهی که بهترین هوادار چادرملو اردکان نیز برای این تیم تا هفته هشتم متصور نبود ولی حالا آنها با سه برد در خانه و دو تساوی بیرون از خانه به این مهم رسیده‌اند.

2096264

دیدگاه‌ها