کد خبر : 2077588 | 26 مهر 1403 ساعت 21:40 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

با گل زودهنگام بازی را راحت گرفتیم؛

دقیقی: قرار بود قزوین همیشه VAR داشته باشد

سعید دقیقی می‌گوید پس از زدن گل زودهنگام به هوادار بازیکنانش بازی را ساده فرض کردند.

دقیقی: قرار بود قزوین همیشه VAR داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و هوادار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، عنوان کرد: بازی را می‌توان به چند بخش مختلف تقسیم کرد، شروع خوب شمس‌آذر، رسیدن به گل که می‌توانست به حملات مداوم و بیشتر منجر شود ولی بازیکنان ما با گل زودهنگام بازی را راحت گرفتند درحالی‌که هوادار از جان و دل تلاش کرد تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهد.

وی ادامه داد: این بازی می‌توانست ما را ۶ امتیاز از هوادار جلو بیندازد، تلاش و انگیزه مضاعفی که تیم هوادار بعد از دریافت گل داشت، منجر شد که آن‌ها سوار بازی شوند و موقعیت‌هایی خلق کردند تا به گل تساوی رسیدند و ما نیمه اول را خیلی بد به پایان رساندیم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین بیان کرد: نیمه دوم با تغییراتی که دادیم شکل بازی عوض شد و ما در ۱۵ دقیقه اول بازی بهتر بودیم، تا اینکه بازی برابر شد و در ادامه می‌توانستیم به گل برسیم و خلق موقعیت کردیم ولی به اندازه کافی نبود و معتقدیم تیم من امروز شایسته پیروزی نبود و نتیجه تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی گفت: تیم شمس‌آذر نیاز به حمایت بیشتر هواداران دارد چون ظرفیت‌های ما روی نیمکت محدود است و در این شرایط انتظار داریم انرژی و انگیزه از سوی تماشاگران در استادیوم به تیم تزریق شود تا قوی‌تر عمل کنیم.

دقیقی در پاسخ به خبرنگاران در مورد وی ای آر عنوان کرد: موضوعی که آقای رحمتی گفتند درست است، باید نگاه‌ها و دیدگاه‌ها در احقاق حقوق همه تیم‌ها به یک شکل باشد، VAR از قزوین شروع شد و بیشترین ضرر را هم ما از این سیستم داشتیم، قرار بود در قزوین به صورت پایلوت وجود داشته باشد ولی دلیل نبود VAR در این بازی را نمی‌دانم.

دیدگاه‌ها