کد خبر : 2077585 | 26 مهر 1403 ساعت 21:32 | 2.5K بازدید | 4 دیدگاه

موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم، اما موفق نشدیم

مربی خیبر: گل حریف بخاطر اشتباه واضح داور بود

مارکو می‌گوید که اگر اشتباه داوری روی اعلام خطای پنالتی به سود چادرملو نبود، تیمش شکست نمی‌خورد.

مربی خیبر: گل حریف بخاطر اشتباه واضح داور بود

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در سومین بازی با سرمربی جدید نیز ناکام بود و در یزد برابر چادرملو اردکان با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. مارکو که جانشین مهاجری شده است، در این سه دیدار تنها یک مساوی کسب کرده و متحمل دو شکست شده است.

مارکو در نشست خبری پس از بازی گفت: البته که ما از نتیجه بازی امشب بسیار ناراحتیم. ما به اینجا آمدیم تا بازی را ببریم و استراتژی و روش بازی خود را نیز بر همین اساس تنظیم کرده بودیم. ما بازی رو به جلو را در دستور کار خود داشتیم و آن را به خوبی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: برای هر کسی که این بازی را دیده باشد، کاملاً واضح است که ما دائماً در تلاش بودیم تا فرصت ایجاد کنیم و به گل برسیم. اما دو پنالتی که به شکلی مستقیم روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت، سرنوشت بازی را رقم زد.

او ادامه داد: نمی‌خواهم چنین چیزی بگویم، اما هر کسی که این صحنه‌ها را از تلویزیون دیده باشد، مطمئن است که این دو صحنه پنالتی نبود و ما خودمان یک پنالتی واضح داشتیم که داور اعتنایی به آن نکرد.

سرمربی خیبر گفت: امیدواریم که در بازی‌های آینده شاهد قضاوت‌های جوانمردانه‌تری باشیم، زیرا در حال حاضر ما به دلیل اشتباهات داوری، شش امتیاز را از دست داده‌ایم و این روی مسیر ما برای رسیدن به اهدافمان تأثیر گذاشته است.

مارکو اضافه کرد: به نیمه اول نگاه کنید؛ ما در آن برابر بودیم. در استراحت بین دو نیمه تغییراتی انجام دادیم و در نیمه دوم به‌صورت تهاجمی‌تری ظاهر شدیم. موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی خلق کردیم، اما متأسفانه موفق نشدیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

2096253

سرمربی خیبر اضافه کرد: اگر بازی را دیده باشید، گلی که ما دریافت کردیم ناشی از اشتباه بسیار واضح داور بود؛ آن صحنه به هیچ وجه خطا نبود. اگر آن گل را نمی‌خوردیم، نتیجه صفر-صفر می‌ماند و تمامی آمارها برتری ما را در این بازی نشان می‌داد.

وی درباره اینکه تیمش همچنان مشکل در گلزنی دارد و چرا از بازیکنانی که از مصدومیت برگشته‌اند استفاده نکرده، گفت: در خصوص بازیکنان مصدوم که قبلاً هم به آن اشاره کرده بودید، باید بگویم که تمام بازیکنانی که از مصدومیت بازگشته‌اند هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند تا از ابتدای بازی به کار گرفته شوند. من ترجیح می‌دهم این بازیکنان را در نیمه دوم وارد زمین کنم تا مقابل حریفی خسته‌تر قرار گیرند و بتوانند بهتر از فرصت‌هایشان استفاده کنند.

مارکو در پایان گفت: بازیکنانی که بازی را از ابتدا شروع کردند، بهترین ترکیبی بودند که در آن لحظه در دسترس داشتیم. من یک گروه ۲۹ نفره از بازیکنان دارم و به هیچ وجه فقط به ۱۱ بازیکن محدود نمی‌شویم. این تیم متشکل از ۲۹ بازیکن است و هر بازیکنی فرصت بازی کردن را دارد.

دیدگاه‌ها