کد خبر : 2077582 | 26 مهر 1403 ساعت 21:29 | 19.4K بازدید | 30 دیدگاه

وی ای آر باید برای همه تیم‌ها باشد؛

میرزاپور: مقابل استقلال جبران می‌کنیم

ابراهیم میرزاپور نسبت به تصمیمات داور دیدار خیبر خرم‌آباد برابر چادرملو اعتراض کرد.

میرزاپور: مقابل استقلال جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد در شرایطی در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر چادرملو شکست خورد که در این مسابقه دو پنالتی برای تیم میزبان اعلام شد که یکی از آنها از دست رفت و پنالتی دوم توسط علی خدادادی به گل تبدیل شد. این در حالی بود که اعضای تیم خیبر نسبت به تصمیم داور در دو صحنه اعتراض داشتند.

ابراهیم میرزاپور، مربی دروازه‌بان‌های خیبر خرم‌آباد، پس از این مسابقه گفت: به دو تیم خسته نباشید و به تیم چادرملو تبریک می‌گویم، اما تمام کسانی که بازی را دیدند، متوجه شدند که حق تیم ما، باخت نبود و متاسفانه روی دو اشتباه داوری این اتفاق افتاد. ما همیشه برای قشر داوران احترام زیادی قائل بودیم، اما در بازی با سپاهان آن اتفاق افتاد و در این بازی هم روی دو صحنه که به نظر خیلی از کارشناسان خطا نبود و برخورد عادی فوتبال محسوب می‌شد، پنالتی اعلام شد.

او با تمجید از عملکرد خیبر در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی داشتیم و حتی دروازه‌بان‌مان را هم ندیدیم. موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. باید خودمان را برای بازی استقلال آماده کنیم و از موقعیت‌هایی که گیرمان می‌آید، به خوبی استفاده کنیم.

ویدئو: 356016

میرزاپور در خصوص صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه چادرملو رخ داد، گفت: اگر آن صحنه‌ها پنالتی اعلام شد، باید آن صحنه هم اعلام می‌شد. شاید حتی این برخورد شدیدتر هم بود.

او همچنین نسبت به عدم استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در این مسابقه عنوان کرد: اگر VAR هست، باید برای همه باشد. نمی‌شود یک هفته در این شهر باشد و یک هفته آن شهر. یا VAR را بگذارید و یا نگذارید. نمی‌شود ۵-۶ بازی را انتخاب کنید. الان دو بازی است که ما ضرر می‌کنیم. اگر قرار است VAR باشد، باید برای همه باشد تا حق کسی خورده نشود.

دیدگاه‌ها