کد خبر : 2077581 | 26 مهر 1403 ساعت 21:20 | 3.5K بازدید | 15 دیدگاه

خادمپور: داور در نتیجه بازی اثرگذار بود

بازیکن خیبر می‌گوید که تیم آنها در هر دو نیمه بازی با چادرملو سوار بر بازی بوده است.

خادمپور: داور در نتیجه بازی اثرگذار بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیدنی و جذاب دو تیم چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد، با یک گل به سود شاگردان اخباری به پایان رسید. در این مسابقه، خرم آبادی‌ها نمایش خوبی داشتند اما موفق به باز کردن دروازه میزبان نشدند.

سینا خادمپور که در این مسابقه از ابتدا در ترکیب خیبر به میدان رفته بود، در خصوص این بازی گفت: پیش از هر چیز، از همه هوادارانمان معذرت‌خواهی می‌کنم. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را انجام دادند و مدیریت نیز همواره پشت تیم بود.

او ادامه داد: در این بازی، چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم، ما بر بازی سوار بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردیم و بدشانسی هم با ما همراه بود.

وی با انتقاد از قضاوت کیوان علی‌محمدی گفت: به نظر من، داوری در نتیجه این بازی تأثیر زیادی داشت. داور دو پنالتی به نفع تیم حریف گرفت که به نظر من، هیچ‌کدام از آن‌ها پنالتی نبود. او خودش هم می‌تواند صحنه‌ها را امشب ببیند و کمیته داوران نیز باید این صحنه‌ها را بررسی کند. برنامه فوتبال برتر هم می‌تواند این صحنه‌ها را پوشش دهد.

خادمپور اضافه کرد: واقعاً اینگونه نمی‌شود که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم، با این کیفیت خوب فوتبال بازی کنیم و در نهایت حق ما داده نشود.

وی در پایان گفت: با این وجود، باز هم به همه خسته نباشید می‌گویم. قول می‌دهم به هواداران و مجموعه خیبر خرم‌آباد که این شکست را جبران خواهیم کرد. ما غیرت و جسارت آن را داریم و با تلاش و همدلی بازیکنان، ان‌شاءالله در هفته‌های آینده نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها