کد خبر : 2077576 | 26 مهر 1403 ساعت 21:09 | 8.2K بازدید | 8 دیدگاه

فابرگاس: دست از مقایسه یامال و مسی بردارید!

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است مقایسه کردن لامینه یامال با لیونل مسی چندان درست نیست.

فابرگاس: دست از مقایسه یامال و مسی بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق‌العاده لامینه یامال در یورو ۲۰۲۴ و بازی‌های خوبش در فصل جاری لالیگا، عده زیادی از اهالی فوتبال و همچنین هواداران بارسلونا او را بسیار شبیه به لیونل مسی می‌دانند و اعتقاد دارند که یامال می‌تواند مسیر درخشان مسی در بلوگرانا را پشت سر بگذارد.

در همین راستا، سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا و سرمربی کنونی کومو معتقد است که مقایسه کردن یامال و مسی کاملا اشتباه است و می‌تواند به ضرر ستاره ۱۷ ساله فوتبال اسپانیا تمام شود.

فابرگاس در گفتگو با ESPN در این مورد گفت: "می‌توانم این را درک کنم که همه یامال را با مسی مقایسه می‌کنند اما حقیقتا این را دوست ندارم زیرا فکر می‌کنم هر بازیکن متفاوت است و همه ما داستان خودمان را داریم.

حالا لامین باید راه خودش را دنبال کند و مسیر خودش را بسازد. اما قطعاً نشانه‌هایی وجود دارد که همیشه شما را به یاد آنچه مسی انجام داد می‌اندازد. من فکر می‌کنم این کاملاً طبیعی است، به‌ویژه برای هواداران بارسلونا که بعد از جدایی لیونل مسی دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند.

به هرحال یامال از برخی‌ جهات شبیه مسی است چرا که می‌توانید در لحظات دشوار روی او حساب کنید و من فکر می‌کنم که او می‌تواند تا سال‌های سال در ترکیب بارسلونا بدرخشد. اما مقایسه او با مسی را چندان درست نمی‌دانم."

دیدگاه‌ها