کد خبر : 2077526 | 26 مهر 1403 ساعت 20:11 | 6.6K بازدید | 6 دیدگاه

تقسیم امتیازات با ضربه سر مدافع قزوینی؛

شمس آذر ۱ - ۱ هوادار: حسرت بزرگ و مشترک!

شمس آذر قزوین و هوادار در یک بازی نفسگیر به تساوی یک بر یک رضایت دادند‌.

شمس آذر ۱ - ۱ هوادار: حسرت بزرگ و مشترک!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، شمس آذر قزوین میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ویدئو: 356007

هواداری‌ها در حالی که این فصل هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند امیدوار بودند همانند بازی‌های فصل گذشته شمس آذر را شکست دهند و طلسم نبردن‌های‌شان در لیگ بیست و چهارم به پایان برسد اما این اتفاق نیفتاد.

مهمترین نکته ترکیب هوادار حضور محمد جوادکیا برای اولین بار در چارچوب دروازه بود و او جای اکبرمنادی مصدوم را در ترکیب گرفت اما در همان دقایق ابتدایی بازی با فرار مجتبی فخریان دروازه خود را باز شده دید.

شمس آذر که در این فصل برد خانگی نداشته با گل زودهنگام به پیروزی در این دیدار نزدیک شد اما هوادار تیمی نبود که به راحتی تسلیم شود و بعد از حملات بسیار سرانجام در دقیقه ۵۷ با ضربه سر عالی صائب محبی به گل تساوی رسید.

بعد از گل هوادار دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچ یک به گل تبدیل نشدند‌. نکته مهم اینکه شمس آذر از دقیقه ۶۵ بازی امید امیری را به جای محمدامین رضایی در چارچوب دروازه به زمین فرستاد تا جای این گلر مصدوم را پر کند و او هم عملکرد خوبی در این بازی داشت.

تقسیم امتیازات این بازی دردی را از دو تیم نیمه دوم جدول دوا نمی‌کند و احتمالا آنها در ادامه فصل حسرت دست نیافتن به پیروزی در این دیدار را خواهند داشت.


هفته هشتم لیگ برتر/ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸/ ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

داور: حمید حاج ملک، کمک‌ها: عباس پورحیدری، حامد تازه پور، حامد سیری، ناظر: رحیم رحیمی مقدم


ترکیب شمس آذر به این شرح است:

محمدامین رضایی (۶۵- امید امیری)، امیرحسین صدقی، امیر محمدنسایی (۷۳-خشایار زبرجد)، مجتبی فخریان (۸۵-مهدی محمدی)، ایمان اکبری، صادق بوصبیح، هومن ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده، امیرمحمد پناهی و علی آزادمنش

ترکیب هوادار به این شرح است:

محمد جواد کیا، عرفان معصومی، ابوالفضل علایی، صائب محبی، محمد ستاری، مهدی گودرزی (۸۴-محمدحسین صادقی)، مصطفی احمدی (۸۴-مصطفی شیخ)، مرتضی منصوری (۴۶-مهدی ترکمان)، محمد دیندار، محمد حسین زواری (۸۹-علی فتحی) و حسین مهربان (۸۹-پیمان رنجبری)


⚽️شرح گل:

شمس آذر یک-صفر هوادار (دقیقه ۴: مجتبی فخریان): پاس بلند صادق بوصبیح، هافبک شمس‌آذر به مجتبی فخریان رسید و او که با محمدجواد کیا، دروازه‌بان هوادار، تک به تک شده بود، با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه هوادار را باز کرد.

ویدئو: 355988

شمس آذر یک-یک هوادار (دقیقه ۵۷: صائب محبی): سانتر دقیق مهدی ترکمان از سمت چپ روی سر صائب محبی، کاپیتان هوادار، قرار گرفت و دروازه محمدامین رضایی با ضربه سر محبی باز شد.

ویدئو: 356005

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: موقعیت خوب برای حسین مهربان که محمدامین رضایی با واکنش خود مانع گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۱۶: پیش‌روی میلاد فخرالدینی از سمت راست و پاس دقیق او در محوطه جریمه برای شمس آذر موقعیت خطرناکی را شکل داد که در ادامه مدافعان حریف توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: پرتاب بلند صائب محبی روی سر بازیکنان هوادار قرار گرفت و در ادامه ضربه سر بازیکن هوادار را محمدامین کاظمیان دفع کرد که داور نیز پیش از این روی بازیکن شمس آذر خطا اعلام کرده بود.

دقیقه ۲۶: موقعیت خطرناک برای هوادار که امیرحسین صدقی توپ را به بیرون زد تا یک کرنر برای بنفش‌پوشان شکل بگیرد.

دقیقه ۲۸: پاس بازیکن هوادار در شرایط خوبی به مرتضی منصوری رسید که در ادامه با بی‌دقتی سانتر او به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: پاس خوب امیرمحمد نسایی در محوطه جریمه هوادار به مجتبی فخریان رسید و او در شرایطی که توسط مدافعان هوادار تحت فشار بود، ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۴: مرتضی منصوری با دروازه‌بان شمس آذر تک به تک شده بود اما پاس اشتباه او به مدافعان حریف رسید و در ادامه محمدامین رضایی توپ را در آغوش گرفت تا یک موقعیت خطرناک برای هوادار این گونه از بین برود.

دقیقه ۴۲: حرکت مهدی گودرزی و سانتر او از سمت چپ موقعیت خطرناکی را برای زدن گل تساوی را مهیا کرد که در ادامه ضربه سر حسین مهربان راهی به دروازه‌ شمس آذر نداشت.

دقیقه ۴۵: محمدحسین زواری بیرون از محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت او در میانه راه به بازیکن شمس آذر برخورد کرد و به کرنر رفت‌.

دقیقه ۵۱: سانتر علی آزادمنش از گوشه زمین با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: پاس بلند مجتبی فخریان در سمت راست به علی آزادمنش رسید و در ادامه ضربه او به ستاری برخورد کرد و برای شمس آذر به کرنر تبدیل شد.‌

دقیقه ۵۵: محمدامین رضایی شوت بی‌جان محمدحسین زواری را که از بیرون محوطه زده شد، مهار کرد.

دقیقه ۶۱: ضربه سر مهاجم شمس آذر به طرز خطرناکی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: مهاجم هوادار با یک فرار سریع خودش را به محوطه جریمه شمس آذر رساند که تحت فشار مدافعان و گلر حریف توپ او به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد.

دقیقه ۷۴: ضربه سر علی وزیری پناه به شکل خطرناک به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد و بیرون رفت‌.

دقیقه ۷۵: شوت خطرناک محمد دیندر را گلر شمس آذر به خوبی راهی کرنر کرد.


🟡اخطارها:

 مصطفی احمدی (۴۳)


⭕️حواشی:

*رحمتی و کادرش در دقیقه ۳۷ معتقد به پنالتی بودند و به تیم داوری اعتراض کردند.

*محمدامین رضایی پس از تعویض گریه‌کنان به سمت رختکن رفت. به نظر می‌رسد او مصدوم شده باشد.


🥇 بهترین بازیکن:

صائب محبی، کاپیتان قزوینی هوادار، در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و با یک ضربه سر عالی اولین گل در جریان فصل تیمش را به ثمر رساند و اجازه نداد هوادار مقابل تیم شهرش بازنده باشد.


📌اتفاق ویژه: 

هوادار در سه تقابل لیگ برتری مقابل شمس آذر هرگز شکست نخورده و امروز هم در خانه حریف به گل تساوی رسید تا در قزوین شکست نخورد‌.

دیدگاه‌ها