کد خبر : 2077525 | 26 مهر 1403 ساعت 20:03 | 6.1K بازدید | 31 دیدگاه

تیم اخباری در خانه بی‌رحم است

چادرملو 1 - 0 خیبر: جذاب و نزدیک در دل کویر

در دیداری زیبا و تماشایی، چادرملو اردکان موفق شد با تک گل علی خدادادی از سد خیبر گذشته و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

چادرملو 1 - 0 خیبر: جذاب و نزدیک در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، مسابقه‌ای فوق العاده جذاب و دیدنی از آب درآمد و در بازی که موقعیت‌های زیادی دیده شد، چادرملو اردکان موفق شد به لطف تک گل علی خدادادی از روی نقطه پنالتی، خیبر خرم آباد را شکست داده و به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

ویدئو: 356006

این خیبر بود که بازی را خوب آغاز کرد و فرصت‌هایی هر چند نصف و نیمه به دست آورد ولی در امر گلزنی ناکام بود. ابتدا شوت طاهرخانی از راه دور به راحتی در دستان ماردن قرار گرفت و سپس یک ارسال از سمت چپ با عبور از تمام بازیکنان، به شکلی خطرناکی از کنار دروازه چادرملو به بیرون رفت.

در ادامه و در شرایطی خیبر برای گلزنی تلاش می‌کرد، چادرملو روی یک ضدحمله سریع صاحب فرصت خوبی شد که شوت متئوس به مدافعان خورد. سپس خیبر یک موقعیت خوب داشت که ضربه دغاغله در بین راه با اثرگذاری طاهرخانی همراه شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چادرملو در دقیقه 31 بهترین موقعیت ممکن برای گلزنی را از دست داد. پس از اینکه علاء الدالی، مهاجم سوری چادرملو با خطای گلر خیبر سرنگون شد، داور یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. خود دالی پشت توپ ایستاد که ضربه بسیار بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

2096215

چادرملو در وقت‌های تلف شده نیمه اول به گل رسید ولی به دلیل آفساید رد شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. خیبر نیمه دوم را نیز خوب آغاز کرد. روی پاس خوب بولی به امیری، او در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را ادسون ماردن با واکنشی دیدنی مهار کرد.

شاگردان اخباری بالاخره در دقیقه 62 موفق به گلزنی شدند. روی یک پاس چیپ دیدنی به علی خدادادی، او در محوطه جریمه و با خطای ابرقویی سرنگون شد که داور برای دومین بار یک خطای پنالتی به سود چادرملو اردکان اعلام کرد که خدادادی با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه را باز کرد.

پس از این گل، خیبر روی دروازه چادرملو خیمه زد اما موقعیت صد در صد گلزنی نتوانست خلق کند و این شاگردان اخباری بودند که فرصت بی‌نظیری را از دست دادند. ارسال فلاح در مقابل دروازه به یحیی زاده رسید که ضربه بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین بخت خیبر برای گلزنی در دقیقه 93 بود. جایی که روی یک پرتاب اوت، توپ به دغاغله رسید. ضربه او به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به عارف رستمی رسید. در موقعیت تک به تک، ضربه او را ادسون ماردن گلر چادرملو به زیبایی مهار کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر چادرملو اردکان به پایان رسید و شاگردان اخباری سه امتیاز مهم را به دست آوردند تا به صورت موقت به رتبه ششم جدول صعود کنند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


بازی از هفته هشتم – بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران 
جمعه: 28/07/1403؛ ساعت: 18:00 
ورزشگاه: شهید نصیری یزد / پنج هزار تماشاگر 
گروه داوری: کیوان علی‌محمدی / کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، میلاد قاسمی؛ داور چهارم: احسان اکبری / ناظر: حسین نجاتی

2096180

چادرملوترکیب چادرملو:
ادسون ماردن، ویکتور ویتائو، سیروس صادقیان، محمدمهدی احمدی (74- محمدحسین فلاح)، محمد پاپی، علی طاهران، رضا دهقان (46- محمدرضا مسلمی جاوید)،‌ هادی حبیبی نژاد (59- رضا محمودآبادی)، متئوس سانتوس (82- سعید محمدی فر)، علی خدادادی و علاء الدالی (46- سیدعلی یحیی زاده)
سرمربی: محمدسعید اخباری

2096164

خیبرترکیب خیبر:
تونی باتیستا، کوین بولی، احسان حسینی، سینا خادمپور، حسین ابرقویی، فرید امیری (88- مسعود محبی)، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی زاده (46- مهران احمدی)، مهرداد قنبری (71- سیدمحمدطاها طباطبایی)، فراز امام علی (46- عارف رستمی) و حمیدرضا طاهرخانی (71- مهدی سفیدچقایی)
سرمربی: مارکو

2096171

توپ گلشرح گل‌ها:

چادرملو یک – صفر خیبر خرم آباد (دقیقه 62: علی خدادادی): روی یک پاس در عمق دیدنی، توپ به علی خدادادی رسید و او با خطای ابرقویی در محوطه جریمه سرنگون شد که داور برای دومین بار یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. خود خدادادی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ دیدنی، توپ را به تور دروازه چسباند.

ویدئو: 356002

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 4: شوت طاهرخانی از راه دور به راحتی در دستان ماردن آرام گرفت.

دقیقه 5: یک ارسال خطرناک از سوی بازیکنان خیبر به سرعت از مقابل بازیکنان حاضر در محوطه جریمه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 15: چادرملو روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شد. پاس الدالی به خدادادی رسید و او نیز توپ را برای متئوس کاشت که ضربه او به پای مدافع خیبر برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 17: شوت علی خدادادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال نقی زاده از سمت چپ به روی دروازه با شوت دغاغله همراه شد که توپ در بین راه با ضربه طاهرخانی همراه شد که شوت او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: روی یک ضدحمله و پاس دیدنی از سمت راست به علاء الدالی، او در محوطه جریمه با خطای سنگربان خیبر سرنگون شد که داور یک خطای پنالتی به سود چادرملو اعلام کرد. خود علاء الدالی پشت توپ ایستاد ولی ضربه بسیار بد او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت بازی اینگونه از دست برود.

ویدئو: 355992

دقیقه 2+45: روی یک ارسال کاشته از سمت راست به روی دروازه، علی طاهران موفق شد دروازه خیبر را باز کند ولی گل او به دلیل حضور در آفساید رد شد.

دقیقه 49: خیبر از سمت راست و روی یک حرکت تیمی، فرصت خوبی به دست آورد. پاس در عرض بولی به امیری رسید که شوت او را ماردن به زیبایی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 55: حرکت انفرادی دیدنی مسلمی جاوید و پاس او به یحیی زاده رسید که شوت به مدافعان برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 79: خیبر در کنار زمین صاحب ضربه کاشته شد که شوت مستقیم عارف رستمی را ماردن با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 83: ارسال دیدنی فلاح در مقابل دروازه به یحیی زاده رسید و در شرایطی که این بازیکن می‌توانست دروازه را باز کند، ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: ارسال تماشایی فلاح به تیر دوم نصیب پاپی شد و او در یک موقعیت بسیار خوب قرار گرفت که پس از برخورد با مدافع خیبر سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 90: ارسال بسیار خطرناک سفیدچقایی را مدافعان چادرملو از مقابل پای عارف رستمی به کرنر فرستادند. در ادامه نیز ارسال احمدی با ضربه سر بازیکنان خیبر به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: ضربه دغاغله به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به عارف رستمی رسید که ضربه او در مصاف تک به تک را ادسون ماردن به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 6+90: پاس محمودآبادی در پشت محوطه جریمه خیبر به مسلمی جاوید رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.


کارت زردکارت زرد:

تونی باتیستا (29)، حسین ابرقویی (60) 

ویکتور ماتئوس (39)، محمد پاپی (6+90)


بولت پرسپولیسدر حاشیه:

* پیش از شروع مسابقه، مسئولان چادرملو اردکان از طباطبایی، بازیکن یزدی تیم خیبر، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

2096162

* حدود پنج هزار هوادار برای حمایت از چادرملو در ورزشگاه حاضر شدند که با وجود آغاز بازی، تماشاگران در حال ورود به استادیوم بودند.

* تعداد زیادی از تماشاگران بانوی هوادار چادرملو نیز برای حمایت از نماینده استان یزد در ورزشگاه حاضر شدند.

* در شرایطی که اغلب دیدارهای لیگ ایران با تأخیر آغاز می‌شود، این مسابقه 2 دقیقه زودتر از ساعت 18 شروع شد.

* کیوان علی‌محمدی، داور مسابقه، برای نخستین بار یک بازی از رقابت‌های لیگ برتر را سوت زد.

* گلرهای هر دو تیم اهل برزیل هستند که این موضوع نیز جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها