کد خبر : 2077519 | 26 مهر 1403 ساعت 17:34 | 28.6K بازدید | 56 دیدگاه

دلیل منع کاپیتان استقلال از حضور در تمرین

درخواست عجیب شهریاری از سیدحسین: تکذیب کن!

احمد شهریاری به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که سیدحسین حسینی مصاحبه‌ خود را تکذیب نکند، حق حضور در تمرین را ندارد.

درخواست عجیب شهریاری از سیدحسین: تکذیب کن!

به گزارش "ورزش سه"، منع سیدحسین حسینی از حضور در تمرین استقلال توسط احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره این باشگاه، عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای آبی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن محسوب می‌شود.

باشگاه استقلال چند روز پیش در اطلاعیه‌ای ضمن احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی خود، اعلام کرده بود که برخلاف صحبت‌های سیدحسین حسینی بعد از دیدار با هوادار، این باشگاه برای فسخ قرارداد ودران کیوسفسکی گلر بوسنیایی هیچ غرامتی پرداخت نکرده است.

سیدحسین حسینی در صحبت‌های خود اعلام کرد مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد با گلر بوسنیایی 10 میلیارد تومان غرامت به او پرداخت کرده‌اند و این مسئله با ناراحتی شدید احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، مواجه شده است.

از این رو ظاهرا امروز بعد از بازگشت حسینی از اردوی تیم ملی، احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، به مدیران زیر دست خود اعلام می‌کند که تا زمانی کاپیتان آبی‌ها مصاحبه خود را درباره گلر بوسنیایی و پرداخت غرامت به او تکذیب نکند، حق حضور در تمرینات را ندارد!

شهریاری در شرایطی از سیدحسین خواسته در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال صحبت‌های قبلی خود را تکذیب کند که تیمش در آستانه بازی حساس با ذوب‌آهن قرار دارد و بی‌شک غیبت حسینی در اردوی تیم یک حاشیه بزرگ را برای آبی‌پوشان ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها