کد خبر : 2077515 | 26 مهر 1403 ساعت 17:20 | 7.1K بازدید | 8 دیدگاه

اتمام حجت کمالوند با هواداران: نیایید صعود سخت می‌شود

سرمربی صنعت نفت نسبت به حضور هواداران این تیم در ورزشگاه در بازی‌های خانگی گلایه کرد.

اتمام حجت کمالوند با هواداران: نیایید صعود سخت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تساوی پر گل صنعت نفت آبادان و مس سونگون یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ یک را رقم زد. دیداری که تیم مدعی در خانه متوقف شد و این توقف به دور از حاشیه نبود. فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت، در این رابطه بخشی از کار را متوجه نوع قضاوت داور می‌داند و معتقد است در دیدارهای مهم لیگ یک باید از داوران باتجربه استفاده شود.

بخشی از صحبت‌های او در نشست خبری بعد از بازی را بخوانید: «آخرین لحظه نیمه اول برای حریف اعلام پنالتی شد و تمرکز تیم ما به هم ریخت. اگر در همان لحظه داور سوت می‌زد مشکلی نبود اما وقتی VAR نداریم داور چطور بعد از یک دقیقه متوجه می‌شود که آنجا باید پنالتی می‌گرفته؟ اینکه داور تحت تاثیر داد و فریاد نیمکت حریف قرار بگیرد اصلا خوب نیست.»

کمالوند درخواستی نیز از کمیته داوران داشت: «شبیه این اتفاق هفته گذشته در بازی بعثت و مس کرمان هم رخ داد. خواهش من از کمیته داوران این است که بین لیگ برتر و لیگ یک هیچ فرقی نیست. تازه لیگ یک پیچیده‌تر و سخت‌تر است پس از داوران باتجربه استفاده کنند که زحمت تیم‌ها هدر نرود.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «امسال سال بسیار سختی است و تیم‌ها شانه به شانه یکدیگر رقابت می‌کنند. در این ماراتن نه از بردن خوشحال می‌شویم و نه باختن ناراحتمان می‌کند.»

سرمربی صنعت نفت گلایه‌ای هم از هواداران این تیم داشت: «برای موفقیت در مسیر بازگشت به لیگ برتر به یک مثلث نیاز داریم؛ ضلع اول آن حمایت و پشتیبانی است که در این خصوص از شریط باشگاه راضی هستم. ضلع دوم کادر فنی و بازیکنان هستند که همه داریم تلاشمان را می‌کنیم. ولی ضلع سوم ما که هواداران هستند کامل نیست. ما در برخی بازی‌های خارج از خانه می‌بینیم جای سوزن انداختن در ورزشگاه نیست. هواداران ما هم اگر به ورزشگاه بیایند بازیکنان انگیزه بیشتری می‌گیرند. این را بدانند که اگر نیایند و سکوها را پر نکنند کار ما سخت می‌شود.»

دیدگاه‌ها