کد خبر : 2077513 | 26 مهر 1403 ساعت 17:16 | 3.2K بازدید | 7 دیدگاه

کسی انتخاب شود که فوتبال آسیا را می‌شناسد:

فریبا: ابتدای فصل باید دنبال مربی خارجی می‌رفتند

بهتاش فریبا نقدهایی نسبت به روند مذاکره با مربیان خارجی انجام داد.

فریبا: ابتدای فصل باید دنبال مربی خارجی می‌رفتند

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوت باشگاه استقلال در جریان مراسم سالگرد تاسیس این باشگاه درباره شرایط این تیم و روند انتخاب سرمربی صحبت‌هایی انجام داد.

بهتاش فریبا در ابتدا درباره جشن سالگرد تاسیس باشگاه استقلال صحبت کرد و گفت: استارت جشن هفتاد و نه سالگی باشگاه استقلال توسط امیرحسین صادقی زده شد و جلساتی با مهدی پاشازاده، طباطبایی، ستار همدانی داشتیم و چون سنم از آنها بیشتر است به این بچه‌ها اضافه شدم و توانستیم چنین مراسمی بگیریم، برای اولین مراسم خوب بود، خیلی از بزرگترهای تیم که رسما آنها را دعوت کرده بودم تشریف نیاوردن، قطعا در سال‌های دیگر به دلیل اتحاد و همدلی پیشکسوتان خواهد بود تا باشگاه بتواند از این شرایط به نفع تیم استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره روند مذاکره باشگاه استقلال با سرمربیان خارجی گفت: فکر می‌کنم چند ایراد در کنار هم وجود دارد، وضعیت منطقه شرایطی ایجاد کرده که شاید بعضی مربی‌ها نتوانند بیایند، مسئله بعدی منتشر شدن نام مربیانی است که اسمشان مطرح می‌شود و یک‌سری چون دوست دارند مربی دیگری بیاید می‌روند در صفحه مجازی مربی و نظرش را عوض می‌کنند.

ویدئو: 355972

فریبا در واکنش به لو رفتن گزینه‌های مدنظر باشگاه استقلال گفت: باشگاه به این بزرگی باید رویکردی داشته باشد که این خبرها به بیرون نرود، ما هم مثل هواداران منتظر هستیم تا سرمربی اعلام شود.

او درباره شرایط حضور سهراب بختیاری‌زاده گفت: سهراب خیلی زحمت‌کشیده و می‌دانم در شرایط دشواری به تیم آمده، خوشبختانه بازی اولش را برده و باید جلوتر برویم ببینیم مربی خارجی اضافه می‌شود یا خیر!

وی در ادامه عنوان کرد: در این مقطع از فصل تمام مربیان صاحب سبک و نامدار تیم دارند، باید دنبال مربی‌هایی باشیم که بیکار هستند و این باعث مربی درجه یکی که می‌خواهیم را نتوانیم بیاوریم، اگر واقعا فکر می‌کردند با نکونام نمی‌توانند کار کنند همان موقع باید سرمربی خارجی می‌آوردند.

او در انتها افزود: مربی‌ای باید به تیم اضافه شود که فوتبال آسیا به ویژه غرب آسیا را بشناسد، اگر گاریدو خیلی زود توانست با پرسپولیس هماهنگ شود برای این بود که خیلی خوب فوتبال آسیا را می‌شناخت، ساپینتو و استراماچونی در ابتدا امتیازهای کمی گرفتند و در ادامه بهتر شدند، اگر قرار باشد با اضافه شدن مربی امتیاز از دست دهیم قهرمانی از دست می‌رود این در حالی است که با بازیکنانی که استقلال دارد می‌تواند قهرمان شود.

دیدگاه‌ها