کد خبر : 2077506 | 26 مهر 1403 ساعت 16:44 | 20K بازدید | 21 دیدگاه

دفاع قاطع رومنیگه از مربی بارسا

بهتر از لواندوفسکی ندیده‌ام، فلیک قربانی شد

کارل هاینس رومنیگه اظهار داشت که هانسی فلیک قربانی مدیریت ضعیف فدراسیون آلمان بوده است.

بهتر از لواندوفسکی ندیده‌ام، فلیک قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ در دفاع از مربی حال حاضر بارسلونا گفت: «در هفت سال و نیم اگر مربی خوبی نباشی، قطعا عنوانی به دست نمی‌آوری.»

رومنیگه در مصاحبه‌ای با مجله کیکر درباره تقابل هفته آینده بارسلونا و بایرن مونیخ و همچنین هانسی فلیک صحبت کرد.

عضو فعلی شورای نظارت بایرن، مسئولیت نتایج ضعیف فلیک در زمان سرمربیگری تیم ملی آلمان را بر دوش او نینداخت و گفت: «او قربانی فدراسیون فوتبال آلمان بود که در آن زمان کاملاً ناپایدار بود.»

2096119

این بازیکن سابق بایرن که دو بار برنده توپ طلا شده، به توانایی‌های هموطنش روی نیمکت اشاره کرد و گفت: «فلیک اگر مربی خوبی نبود که این همه جام با بایرن کسب نمی‌کرد. او وقتی با ما بود، سه بار در هفته به دفتر من می‌آمد تا قهوه بخورد و درباره همه چیز صحبت کند. او به افرادی نیاز دارد که بتواند به آن‌ها اعتماد کند و با تمام احترامی که برای فدراسیون قائل هستم، او آن‌ها را در فدراسیون نداشت.»

رومنیگه همچنین به یادآوری برخی از خریدهای کلیدی برای باشگاه پرداخت و گفت: «یکی از آن‌ها خرید روبرت لواندوفسکی بود. او یک ماشین گلزنی و فردی واقعاً خوب است. هرگز بازیکنی به اندازه او صادق و متعهد ندیده‌ام. می‌توانستم درباره هر چیزی با او صحبت کنم. همیشه پاسخ‌های صادقانه‌ای به من می‌داد و نه پاسخ‌های از پیش تعیین‌شده یا به نفع خودش.»

2096120

رومنیگه در دوران مدیریت خود در بایرن نزدیک به لواندوفسکی کار کرد. در این مدت، آن‌ها زیاد صحبت کردند و او مجبور شد برخی از تصمیمات لواندوفسکی را بپذیرد که ممکن بود با آن‌ها موافق نباشد، اما توضیح داد: «باید فهمید که این موضوع عادی نیست، زیرا کار من ترویج منافع باشگاه و نه فقط منافع او بود. روبرت مشاور فوق‌العاده مهمی برای من بود. می‌توانی درباره فوتبال با او در سطح بسیار بالایی صحبت کنی و او همچنین بسیار باهوش است.»

دیدگاه‌ها