کد خبر : 2077499 | 26 مهر 1403 ساعت 16:01 | 5.9K بازدید | 16 دیدگاه

رئیس سابق بایرن علیه بازیکنان: همینه که هست!

کارل هاینس رومنیگه، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید بازی‌های بیش از حد در فصل جاری برای جبران دستمزدهای گرانقیمت بازیکنان فوتبال است.

رئیس سابق بایرن علیه بازیکنان: همینه که هست!

به گزارش "ورزش سه"، افزایش تعداد مسابقات به دنبال برگزاری فرمت جدید مسابقات جام باشگاه‌های جهان در پایان فصل و فشردگی رقابت‌های باشگاهی و ملی، موجب شده تا بسیاری از بازیکنان و مربیان به دلیل مصدومیت‌های زیاد، از فیفا خواستار لغو جام باشگاه‌های جهان شوند.

با این حال کارل هاینس رومنیگه می‌گوید افزایش تصاعدی تعداد بازی‌ها در تقویم به دلیل پرداخت حقوق‌های نجومی موردنظر بازیکنان فوتبال است.

رئیس سابق بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای با مجله کیکر گفت: "دستمزدهای درخواستی بازیکنان باشگاه‌ها را مجبور می‌کند تا درآمد بیشتری کسب کنند. همین به نوبه خود باعث افزایش تعداد بازی‌ها می‌شود."

2096096

رومنیگه گفت: "بازیکنان، ایجنت‌ها و مشاوران آن‌ها در این دام افتاده‌اند. تجارت در دنیای فوتبال عوض شده و همه عوامل مختلف باید با یکدیگر در این مورد تصمیم بگیرند."

رئیس سابق بایرن مونیخ همچنین از فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان حمایت کرد: "این رقابت‌ها که سال آینده برای اولین بار در این قالب برگزار می‌شود، الهام بخش طرفداران فوتبال خواهد بود. مطمئنم که تورنمنت خوبی می‌شود. و این را فراموش نکنید که فقط هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد."

دیدگاه‌ها