کد خبر : 2077498 | 26 مهر 1403 ساعت 16:01 | 10.9K بازدید | 19 دیدگاه

حتی اگر از لیگ برتر اخراج شوند: پپ در سیتی می‌ماند!

اگر باشگاه منچسترسیتی به دلیل 115 تخلف مالی با جرایم سنگینی مواجه شود، احتمال تمدید قرارداد گواردیولا بیشتر خواهد شد!

حتی اگر از لیگ برتر اخراج شوند: پپ در سیتی می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا حتی اگر منچسترسیتی در پرونده شکایت تخلفات مالی با بدترین جرایم و محرومیت هم روبه‌رو شود، "به احتمال زیاد" در این باشگاه می‌ماند و قراردادش را تمدید می‌کند.

جلسه رسیدگی برای بررسی 115 اتهام لیگ برتر علیه این باشگاه در 16 سپتامبر دادگاه لندن آغاز شد. اتهامات علیه منچسترسیتی که چهارمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر را در ماه می به دست آورد، به فصل 10-2009 برمی‌گردد.

پیش بینی می‌شود این باشگاه متهم به همکاری نکردن در روند تحقیقات است و درصورت مجرم شناخته شدن ممکن است با طیف وسیعی از مجازات‌ها از جمله مجازات کسر امتیاز شدید یا حتی اخراج از لیگ برتر روبرو شود!

2096094

منچسترسیتی در فوریه 2023 پس از تحقیقات طولانی در مورد اتهامات منتشر شده توسط مجله آلمانی اشپیگل در پاییز 2018، توسط لیگ متهم شد. این باشگاه لیگ برتری هر گونه تخلف را رد کرده و تمامی این اتهامات را رد کرده است. پیش‌بینی می‌شود که رای نهایی این پرونده در ابتدای سال آینده میلادی اعلام شود.

با این حال، اتلتیک اکنون گزارش داده که "پیش‌بینی می‌شود قبل از پایان سال حکم صادر شود" چون تمام باشگاه‌های لیگ برتری مشتاقانه منتظر نتیجه روند این پرونده هستند.

گواردیولا قبل از انتخاب توماس توخل، با پیشنهاد تیم ملی انگلیس مواجه شده بود و با توجه به اتهاماتی که علیه باشگاه مطرح است، آینده مبهمی روی نیمکت سیتی دارد.

با این حال، اتلتیک تاکید می‌کند که حتی اگر سیتی مجرم شناخته و با بدترین شرایط مجازات شود، احتمال تمدید قرارداد او نه تنها کم نمی‌شود، بلکه افزایش می‌یابد.

در بخشی از گزارش طولانی اتلتیک درباره وضعیت منچسترسیتی آمده است: "هدف اصلی این است و همیشه این خواهد بود که گواردیولا تا زمانی که ممکن است بماند، و در دو یا سه روز گذشته نشانه‌هایی وجود دارد که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

2091777

هر تصمیمی که گواردیولا بگیرد، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده به تصمیم نهایی برسد. اوایل این هفته منابع نزدیک به باشگاه که اسامی آن‌ها محفوظ می‌ماند، تایید کردند که امکان تمدید قرارداد گواردیولا برای تکمیل شدن یک دهه حضور او در این باشگاه، بسیار امکان پذیر است.

حتی اگر در صورتی که او قرارداد جدیدی را امضا نکند، در اسرع وقت به باشگاه اطلاع می‌دهد و این زمان زیادی برای انتخاب جانشین او به باشگاه می‌دهد. این واقعیت که او در حال بررسی ماندن است باید هر تصوری از آینده او را از بین ببرد، به هر نحوی با نتیجه اتهامات مرتبط است.

در واقع، همچنین منابعی که به گواردیولا نزدیک هستند، مطمئن هستند که اگر سیتی مجرم شناخته شود و مجازات هم در بدترین شرایط ممکن باشد، احتمال تمدید قرارداد او افزایش می‌یابد. او علاقه‌ای ندارد در شرایط دشوار باشگاهی که به شدت عاشق آن است را ترک کند.

از این نظر، می‌توان حدس زد که سیتی در نهایت نسبت به صدور حکم دادگاه محتاط است و در نتیجه گواردیولا به ماندن فکر می‌کند، اما در واقع این بخش عمده‌ای از روند تصمیم‌گیری او درباره آینده‌اش نیست. برای گواردیولا عواملی مانند عطش بازیکنانش و تمایل مدیران باشگاه برای پیشرفت و کسب عناوین بیشتر اهمیت بیشتری دارد."

دیدگاه‌ها