کد خبر : 2077494 | 26 مهر 1403 ساعت 15:32 | 7.3K بازدید | 25 دیدگاه

پیوس: از نمایش تیم ملی به وجد آمدم

پیشکسوت فوتبال ایران مدعی شد تیم ملی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در دیدار حیثیتی مقابل قطر به جا گذاشت.

پیوس: از نمایش تیم ملی به وجد آمدم

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ توانست برابر قطر با چهار گل به برتری دست یابد.

فرشاد پیوس درباره عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی گفت: شکی نیست که یکی از بهترین نسل‌ها را در مقطع کنونی در اختیار داریم. طبیعی است که در چنین شرایطی انتظار برود تیم ملی به اتفاقات خوبی نیز دست یابد.

وی ادامه داد: شکست مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها تلخ بود. در یک قدمی جام از دست‌مان پرید و واقعا حیف شد. قطر درست است که امکانات و برنامه‌ریزی دارد اما از حیث پتانسیل فنی و کیفی هیچ‌وقت نمی‌تواند با ما برابری کند.

پیوس با اشاره به برتری تیم ملی مقابل قطر گفت: یک نمایش خوب را به جز دقایقی کوتاه از تیم ملی شاهد بودیم. فاصله ما با قطر همین است. باید همیشه همین‌قدر حریصانه و باانگیزه کار را دنبال کنیم. شما تفاوت را ببینید؛ سردار آزمون، طارمی، بیرانوند، شجاع، عزت‌اللهی و… و تازه قدوس را هم نداشتیم. البته امیدوارم مشکل نوراللهی هم هر چه زودتر حل شود و حیف است از این پتانسیل استفاده نکنیم. حریف اما بیشتر روی اکرم عفیف حساب کرده بود که خیلی خوب توسط کادرفنی ما آنالیز شد و از جریان بازی خارج شد.

پیشکسوت تیم ملی و پرسپوليس در پایان گفت: با توجه به اتفاقات گذشته این بازی از کری خاصی برخوردار بود و بعد از گل واقعا حالم گرفته شد اما خوشبختانه بچه‌های کاری کردند کارستان و از این نمایش خوشحال شدم و به وجد آمدم. به این بازیکنان ایمان داریم و فقط کیفیت فردی نباید ملاک باشد. هر کدام از آنها به تنهایی شرایط خوبی دارند و در باشگاه‌های بزرگی کار می‌کنند و باید این مسئله را در یک کار تیم با شکل دادن یک اتفاق شیرین تکمیل کنند.

دیدگاه‌ها