کد خبر : 2077485 | 26 مهر 1403 ساعت 14:19 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی آریو در هفته توقف مدعیان اصلی

دیدارهای هفتمین هفته لیگ یک با صدرنشینی آریو اسلامشهر به پایان رسید.

صدرنشینی آریو در هفته توقف مدعیان اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته هفتم رقابت‌های جام آزادگان یا همان لیگ یک عصر دیروز چهارشنبه 25 مهر برگزار شد. همه تیم‌ها بازی‌های خود در این هفته را انجام دادند که طی آن 4 بازی با تساوی همراه بود و 5 بازی هم برنده داشت و در نهایت با صدرنشینی آریو اسلامشهر همراه بود.

* نتایج متفاوت بالانشین‌ها
در مهمترین بازی‌های هفته سه تیم بالانشین جدول یعنی مس شهربابک، آریو اسلامشهر و پیکان تهران مقابل حریفان خود نتایجی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر گرفتند. مس شهربابک در کرمان مقابل همنام خود به تساوی بدون گل بسنده کرد. پیکان در دیداری خانگی که دامنه حملاتش به شدت بالا بود روی یک غافلگیری به بعثت کرمانشاه باخت، ولی آریو توانست در اسلامشهر ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، از سد نیروی زمینی بگذرد تا یک برد، یک مساوی و یک باخت حاصل کار این سه تیم بالای جدول باشد.

2096070

* توقف دو مدعی اصلی
شرایط مسابقات لیگ یک تا به اینجای کار به نحوی پیش رفته که تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز به عنوان دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر شناخته می‌شوند. نه فقط ادعای عوامل دو تیم که عملکرد آنها چنین موضوعی را نشان می‌دهد. با این حال هم صنعت نفت و هم فجر این هفته موفق به پیروزی نشدند.
شاگردان پیروز قربانی با وجود گلزنی زودهنگام در بندرعباس مقابل پالایش نفت به تساوی یک بر یک رسیدند. تیم فراز کمالوند هم در دیداری خانگی با وجود اینکه با دو گل از مس سونگون پیش افتاد اما در نهایت با حساب مساوی دو بر دو زمین را ترک کرد.

* رقابت ثابت برای باختن
نفت مسجدسلیمان، شهرداری آستارا و نیروی زمینی سه تیمی هستند که بیشترین باخت این فصل را متحمل شده‌اند. آنها در این 7 هفته بازنده نسبتا ثابت بوده‌اند. نفت به جز یک برد، شش بازی خود را واگذار کرده و شهرداری و نیروی زمینی اصلا طعم برد را نچشیده‌اند و 5 باخت داشته‌اند. این سه تیم این هفته هم باختند تا وضعیت انتهای جدول دست نخورده باقی بماند.

* وضعیت جدول
با نتایجی که این هفته رقم خورد صدرنشینان و قعرنشینان نوسان چندان زیادی نداشتند و در مجموع جدول دستخوش تغییرات زیادی نشد. فعلا هر سه تیم بالای جدول هم امتیاز هستند و پایین جدول هم شرایطی مشابه دارد. هر چند بیشترین فاصله تیم‌های اول تا نهم جدول در سه امتیاز است تا برای هفته‌های آتی انتظار تغییرات بیشتری در جدول رده‌بندی وجود داشته باشد.
نتایج کامل هفته هفتم و جدول رقابت‌ها در پایان این هفته را مشاهده کنید:

2096071

دیدگاه‌ها