کد خبر : 2077484 | 26 مهر 1403 ساعت 14:13 | 11.8K بازدید | 9 دیدگاه

پاسخ پوگبا به سؤال بزرگ: بله از سیتی پیشنهاد داشتم

پل پوگبا، هافبک یوونتوس، تایید کرد که پس از ترک منچستریونایتد با پیشنهاد منچسترسیتی مواجه شده بود.

پاسخ پوگبا به سؤال بزرگ: بله از سیتی پیشنهاد داشتم

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا تایید کرد که پیشنهاد پپ گواردیولا و منچسترسیتی را هنگام ترک منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد در سال 2022، رد کرده است.

پوگبا پس از پایان قراردادش در الدترافورد، با چالش بزرگی در مورد آینده خود مواجه شد. او پس از انتقال 116 میلیون دلاری، به مدت شش سال در یونایتد حضور داشت.

این هافبک فرانسوی هنگام ترک یونایتد این شانس را داشت که به رقیب بزرگ شیاطین سرخ ملحق شود اما او پیشنهاد سیتی و پپ گواردیولا را نپذیرفت.

2096069

خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت از پوگبا سوال کرد که آیا در تابستان سال 2022 با پیشنهاد منچسترسیتی و پپ گواردیولا مواجه شده بود یا خیر که او پاسخ داد: "بله."

این هافبک 31 ساله از زمان بازگشت به تورین تنها 12 بازی برای بیانکونری انجام داد. آینده پوگبا پس از کاهش محرومیت 4 ساله او به دلیل دوپینگ به 18، فعلا نامشخص است.

پوگبا در مورد اینکه آیا می‌تواند به زلاتان ابراهیموویچ، دوست صمیمی و هم‌تیمی سابق خود در میلان بپیوندد، گفت: "ایبرا همیشه ایبرا خواهد بود، یک اسطوره برای باشگاه. با تجربه‌اش می‌تواند چیزهای زیادی به روسونری اضافه کند. به من زنگ می‌زند که من را به میلان بیاورد؟ زلاتان می‌داند که من با یووه قرارداد دارم. من خودم را با پیراهن دیگری تصور نمی‌کنم. تمرکزم اکنون این است که دوباره پیراهن یوونتوس را به تن کنم."

دیدگاه‌ها